کد خبر: ۳۲۱۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴ 01 November 2016


رئیس پلیس کرج گفت : اعضای یک باند سارقان حرفه ای خودرو و لوازم داخل خودرو با اعتراف به 40 فقره سرقت در این شهرستان دستگیرشدند .

سرهنگ حسنعلی فیروزخواه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در پی افزایش وقوع سرقت خودرو در منطقه عظیمیه کرج ، اقدامات اطلاعاتی برای دستگیری سارقان در دستور کار ماموران کلانتری 14 رسالت قرار گرفت.

وی اضافه کرد : در همین راستا ماموران گشت کلانتری در حین گشت زنی به سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شدند که پس از مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند.

فیروزخواه ادامه داد: ماموران انتظامی طی یک عملیات تعقیب و گریز، موفق به متوقف کردن خودرو مذکور شده و 3 سرنشین آن را که 2نفر مرد و یک نفر زن بودند را دستگیر کردند.

سرهنگ فیروزخواه افزود : افراد به کلانتری منتقل و در بازجویی های ماموران، به 40 فقره سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو در مناطق عظیمیه و مناطق اطراف آن اعتراف کردند و در خصوص شیوه و شگرد سرقت ها اذعان داشتند که با استفاده از یکدستگاه خودرو پژو پارس سرقتی با گشت زنی در مناطق خلوت و کم تردد به منظور مظنون نشدن رهگذران به آن ها ، از یک زن به عنوان سرنشین خودرو استفاده کرده و دو نفر دیگر با باز کردن در خودرو و سرقت وسایل داخل آن ، منطقه را ترک می کردند .

سرهنگ فیروزخواه گفت : تلاش برای شناسایی مالباختگان ادامه دارد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار