کد خبر: ۳۲۱۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸ 01 November 2016


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت که احزاب و تشکل های سیاسی ظرفیت های بالایی دارند که در البرز تلاش می کنیم تا از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کنیم.

به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی در نشست فصلی احزاب استان البرز که بعد از ظهر سه شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: این حضور می تواند تاثیر بسزایی در بهبود روند امور احزاب و پیگیری درخواست های قانونی آنها داشته باشد.

وی ادامه داد: در این مقطع از زمان که سفر هیات دولت به استان نزدیک است، اصحاب رسانه برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن استقبال از سفر و انتخابات پیشرو تمام تلاش خود را به کار بسته اند که جای تقدیر دارد.

حقیقی با اشاره به اینکه احزاب مشکلات و موانعی دارند که بیان کرده و مورد بررسی قرار می گیرد، گفت: یکی از اولویت های حوزه سیاسی تاسیس خانه احزاب است.

وی افزود: علاوه بر احزاب سایر اقشار اعم از جوانان و هنرمندان نیز برای برپایی جلسات مربوط به خود فاقد مکانی مناسب هستند.

معاون استاندار خاطر نشان کرد: در البرز خانه جوان تاسیس شده ولی زیر سایه پایتخت است و به ندرت در اختیار استان قرار می گیرد.

وی گفت: در حوزه سیاسی در نظر داریم که با توجه به دو انتخابات بسیار مهم در اردیبهشت ماه سال آینده از ظرفیت های احزاب بهره برده و در این راستا بستر فعالیت آنها را نیز فراهم کنیم.

حقیقی افزود: احزاب بر اساس قانون مرتبطین شایسته مردم و دولت محسوب می شوند از این رو باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

وی اضافه کرد: درصدد ایجاد فضای عادلانه ای برای همه احزاب و تشکل ها هستیم که در این چارچوب و فضای قانونی اقدامات خود را پیگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار