کد خبر: ۳۲۱۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹ 01 November 2016


با بیان اینکه کارکنان این استان در نام نویسی برای مسابقه قرآن و عترت در کشور پیشتاز هستند، گفت : تاکنون 7 هزارو331 نفر نام نویسی کرده اند.

حجت الاسلام محمود دهقاندار روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه مهلت نام نویسی کارمندان دولت به جز کارمندان آموزش و پرورش در روز هشتم آبان ماه به پایان رسیده، افزود: این آزمون که برای نخستین بار در سطح کشور و از کتاب به سوی فهم قرآن تفسیر سوره صف نوشته حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی ، برگزار می شود.

وی اظهار داشت: استان های آذربایجان غربی و اصفهان پس از البرز به ترتیب رتبه های دوم و سوم را در تعداد ثبت نام شدگان دارند.

وی با اشاره به اینکه آزمون کارمندان دولت در روز 19 آبان ماه برگزار می شود، گفت: ارایه 28 ساعت آموزش ضمن خدمت برای قبول شدگان در این آزمون یکی از راه های ایجاد انگیزه کارمندان برای شرکت در این آزمون قرآنی بوده است.

دهقاندار، به جدا شدن آزمون کارمندان وزارت آموزش و پرورش از دیگر کارمندان دولت اشاره کرد و بیان داشت: تعداد زیاد کارمندان در این بخش موجب این امر شده که آغاز نام نویسی کارمندان این وزارت خانه از 20 آبان ماه آغاز و تا 10 آذرماه ادامه خواهد داشت و آزمون آن ها روز 2 دی ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: البرز در بخش جمعیتی در سطح کشور از 32 استان رتبه 12 را دارد و این در حالی است که در بخش کارکنان دولت مشارکت بالایی داشته ایم.

***رشد حدود 50 درصدی تعداد ثبت نام شدگان در بخش عمومی آزمون قرآن وعترت

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با اشاره به نام نویسی حدود 7 هزار شرکت کننده در بخش عمومی پانزدهمین آزمون قرآن و عترت، گفت: البرز تنها استانی است که حدود 50 درصد رشد ثبت نام شده داشته در حالیکه دیگر استان ها رشد ناچیزی داشته اند.

وی با اشاره به اینکه در این بخش رتبه دوم کشوری را با کسب فاصله زیاد از رتبه سوم داریم، بیان داشت: برگزاری آزمون بخش عمومی در 9 منطقه پیش بینی شده و در بخش مرکزی نیز در حسینیه کانون بسیج جوانان سپاه برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار