کد خبر: ۳۲۱۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰ 01 November 2016


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: امکانات و زیرساخت‌های البرز متناسب با جمعیت این استان نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در گردهمایی مدیران مدارس آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین نیازهای استان البرز توجه به زیرساخت‌ها وارتقای امکانات است.

وی ادامه داد: هم اکنون زیرساخت‌های استان البرز متناسب با جمعیت این استان نیست و لازم است تصمیم‌گیری‌های اساسی در این خصوص از سوی مسؤولان گرفته شود.

معاون سیاسی استاندار البرز با تأکید بر اینکه حل مشکلات استان البرز نیاز به تصمیم‌گیری‌های کلان و درست دارد، خاطرنشان کرد: در این راستا لازم است تا با همفکری و همدلی و مشارکت مسائل و مشکلات استان البرز مرتفع شود و آسیب‌ها نیز از بین برود.

حقیقی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه پرورش نخبگان و استفاده از نظرات مدیران با تجربه می‌تواند ما را به اهداف مورد نظر برساند، تصریح کرد: استان البرز در سطح استان‌های کشور بیشترین مشکلات را دارد چرا که زیرساخت‌های این استان متناسب با جمعیت نیست.

وی با اشاره به اینکه استان البرز استانی مهاجر پذیر است و جمعیت آن روز رو به افزایش است،‌ تأکید کرد: متأسفانه بسیاری از امکانات از جمله امکانات آموزشی در این استان متناسب با جمعیت نیست.

معاون سیاسی استاندار البرز با اشاره به وجود چهار زندان بزرگ در این استان گفت: همین امر آسیب‌های اجتماعی را در استان البرز دوچندان کرده است و تنها راه رفع این معضل انتقال این زندان‌ها به خارج از استان است.

حقیقی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به وجود 120هزار اتباع خارجی در این استان را که نیمی از آنها به صورت غیرقانونی در این استان سکونت دارند تأکید کرد: این اتباع 3تا 8 درصد جمعیت روستاهای این استان را تشکیل داده‌اند که متأسفانه نیمی از آن‌ها به صورت غیرقانونی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار