کد خبر: ۳۲۱۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱ 01 November 2016


مدیر فنی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: ما نتایج سه هفته اخیر را فراموش کرده و برای پیروزی مقابل خونه به خونه برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

علی لطیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: اکسین طی سه هفته اخیر نتوانست نتایجی که رضایت کادر فنی و هواداران را به دنبال دارد، کسب کند.

وی افزود: ما اگر چه طی سه هفته اخیر در دو مسابقه میزبان بودیم، اما تنها موفق به کسب دو امتیاز از سه بازی شدیم و همین اکسین را از صدر جدول تاحدودی دور کرد.

مدیر فنی تیم فوتبال اکسین البرز تصریح کرد: با این وجود طی روزهای اخیر تمرینات بسیار خوبی را پشت‌سر گذاشته و تمام بازیکنان ما نتایج سه هفته اخیر را فراموش کرده و با امیدواری زیادی به مصاف خونه به خونه می‌رویم.

لطیفی گفت: حریف ما در هفته دوازدهم تیم بسیار خوبی است و هم اکنون نیز در رده دوم جدول قرار دارد، اما ما برابر خونه به خونه علیرغم اینکه میهمان هستیم، محکوم به پیروزی بوده و باید با کسب سه امتیاز کامل به خانه بازگردیم.

وی بیان داشت: برای رسیدن به این مهم طی هفته گذشته تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم و کادر فنی در دو جلسه مختلف با آنالیز دقیق وضعیت تیم ما و همچنین حریف، نکات فنی لازم را به بازیکنان ارائه داده‌ است.

مدیر فنی تیم فوتبال اکسین البرز افزود: به طور قطع اگر بازیکنان اکسین در برابر حریف خود در هفته دوازدهم بازی خودشان را ارائه کرده و بدشناسی نیاورند، می‌توانیم خونه به خونه را در زمین حریف شکست دهیم.

لطیفی ادامه داد: یکی از اولویت‌های ما در تمرینات که از سوی کادر فنی به بازیکنان گوشزد می‌شد، استفاده صحیح از موقعیت‌هایی است که در هر بازی به دست می‌آوریم و اگر تنها نیمی از این موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنیم، به طور قطع برنده مسابقه خواهیم بود.

وی اظهار داشت: متاسفانه در سه هفته اخیر ما فرصت‌های گلزنی زیادی را به ویژه در برابر مس رفسنجان از دست دادیم و در حالی که می‌توانستیم برنده مسابقه باشیم، به تساوی رضایت دادیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار