کد خبر: ۳۲۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲ 01 November 2016


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: در حال رایزنی برای بازگشت باشگاه سایپا به استان البرز هستیم.

امیر غفرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: چند سال قبل و بر اساس طرحی، برخی از تیم‌های فوتبال لیگ برتر به شهرستان‌های مختلف منتقل شدند.

وی افزود: از جمله این تیم‌ها، تیم فوتبال باشگاه سایپا بود که به کرج منتقل شد و دیدارهای خود را در ورزشگاه انقلاب در مرکز استان البرز انجام می‌داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: پس از چند سال و به دلیل اتفاقاتی در دوره مدیریت قبلی ورزش و جوانان استان البرز، باشگاه سایپا تصمیم گرفت که تیم فوتبال خود را به تهران بازگرداند.

غفرانی گفت: مدیران سایپا نظرات و دیدگاه‌هایی داشتند، از جمله اینکه دیدارهای تیم فوتبال این باشگاه روزهای پنجشنبه و جمعه در کرج برگزار می‌شد و آنها مسیر طولانی و همچنین پرترافیکی را برای رسیدن به محل مسابقه که ورزشگاه انقلاب کرج بود، باید طی می‌کردند.

وی بیان داشت: اکثر مدیران باشگاه سایپا و عوامل تیم فوتبال این باشگاه در تهران ساکن بودند و به همین دلیل معتقد بودند که انجام بازی‌های آنها در ورزشگاه دستجردی به سود آنها است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز افزود: این در حالی است که باشگاه فوق در حال حاضر برای اجاره زمین ورزشگاه دستگردی، هزینه بیشتری را نسبت به ورزشگاه انقلاب کرج پرداخت می‌کند.

غفرانی ادامه داد: پس از تصدی مسؤولیت اداره‌کل ورزش و جوانان در استان البرز، رایزنی‌هایی را با باشگاه سایپا انجام داده و امیدواریم بتوانیم نظر آنها را برای بازگشت به کرج تامین کنیم.

وی گفت: البته بازگشت سایپا به کرج باید در چارچوبی مشخص انجام شود، از جمله اینکه حضور چند ساله تیم فوتبال سایپا در استان البرزهیچ دستاورد فنی برای این استان نداشت، چرا که تیم‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید سایپا در تهران تشکیل شده و در تهران دیدارهای خود را انجام داده و می‌دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز اظهار داشت: بنابراین اگر بار دیگر سایپا به کرج باز گردد، این بار از آنها می‌خواهیم که زیرساخت‌های خود را هم به استان البرز منتقل کرده و به طور قطع حمایت‌های ویژه‌ای از این باشگاه خواهیم داشت.

غفرانی افزود: البته استان البرز یک تیم بومی به نام اکسین دارد که هم اکنون عملکرد خوبی در رقابت‌های لیگ آزادگان داشته و یکی بخت‌های اصلی برای صعود به لیگ برتر است.

وی تصریح کرد: ارتباط خوبی با اکسین داریم و حمایت ویژه‌ای از این باشگاه انجام داده و می‌دهیم و امیدواریم این تیم بومی با حمایت‌های مردم ورزش‌دوست البرز و تلاش مدیران و کادر فنی و مجموعه بازیکنان امسال موفق به صعود به لیگ برتر شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار