کد خبر: ۳۲۱۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲ 01 November 2016


فرماندار شهرستان اشتهارد گفت: سفر رئیس جمهور به البرز گامی بلند برای توسعه این استان خواهد بود.

ابوالفضل اینانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اشتهارد اظهار داشت: دولت در شرایطی مسؤولیت قوه مجریه را در اختیار گرفت که در بخش‌های مختلف، مشکلاتی در کشور دیده می‌شود و مردم انتظار داشتند که رئیس جمهور و به طور کلی دولت تدبیر و امید برای رفع این مشکلات برنامه‌ریزی جدی داشته باشد.

وی افزود: یکی از این موضوعات در حوزه اقتصادی است و کشور در حال تحمل تورم حدود 40 درصد بود و از سوی دیگر تحریم‌های غیر قانونی و غیر انسانی غربی‌ها به مردم ایران تحمیل می‌شد.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان اشتهارد تصریح کرد: خوشبختانه با هدایت‌های مقام عظمای ولایت و حمایت‌های مردم از دولت تدبیر و امید و تلاش‌های بی‌وقفه بدنه دولت، ابتدا مشکلات در حوزه سیاست خارجی تا حد بسیار زیادی برطرف و بخشی از تحریم‌ها لغو شد.

اینانلو گفت: از سوی دیگر دولت اقدامات بسیار خوبی در حوزه اقتصادی در سالی که مقام معظم رهبری آن را به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مزین فرموده‌اند،‌ انجام داده است.

وی بیان داشت: نتیجه این تلاش‌ها در جامعه به طور کامل محسوس بوده و امروز تورم 40 درصد، به زیر 10 درصد کاهش یافته و باید گفت که اقدامات دولت در این حوزه‌ها ارزشمند بوده است.

فرماندار شهرستان اشتهارد افزود: رسانه‌ها می‌توانند با تشریح دستاوردهای دولت تدبیر و امید، مردم را نسبت به آینده امیدوارتر کرده و از سوی دیگر جامعه را از تلاش‌های خادمان مردم در دولت آگاه سازند.

اینانلو ادامه داد: به طور قطع دستاوردهای دولت در حوزه‌های مختلف به ویژه سیاست خارجی و اقتصادی کم نظیر است و حتی مخالفان دولت نیز این موضوع را تایید می‌کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس جمهوری به استان البرز گفت: در همه ادوار، زمانی که روسای جمهوری و اعضای ارشد دولت و وزرای کابینه از استانی بازدید کرده‌اند، بخش مهمی از مشکلات آن استان برطرف شده است.

نماینده دولت در شهرستان اشتهارد اظهار داشت: علت این است که مسؤولان ارشد کشور از نزدیک با مشکلات و نیازها آشنا شده و در همان استان، با تصویب طرح‌ها و مصوبات لازم، راه را برای رفع مشکلات و برطرف شدن موانع باز می‌کنند.

اینانلو در پایان تصریح کرد: به طور قطع سفر رئیس جمهوری به استان البرز، گامی مهم و بلند در جهت توسعه پایدار البرز خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار