کد خبر: ۳۲۱۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳ 01 November 2016


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: 13 آبان روز پیمان با شهدایی است که برای مبارزه با استکبار ستیزی جان خود را فدا کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ حجت‌الاسلام محمدحسین روحی یزدی ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 13 آبان ویژه قشر خاصی نیست اظهار کرد: همه مردم با شرکت در راهپیمایی 13 آبان پیمان می‌بندند.

وی با بیان اینکه گرامیداشت یوم الله 13 آبان یکی از مهمترین مناسبت‌ها در کشور محسوب می‌شود، تأکید کرد: در این راستا تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور برگزاری هرچه باشکوه این مراسم در استان البرز اندیشیده شده است.

روحی یزدی در ادامه سخنان خود گفت: دشمنان ایران همیشه علیه کشور توطئه‌های مختلفی را طرح‌ریزی کرده‌اند و همچنان توطئه‌هایشان ادامه دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر اینکه آمریکا در تلاش برای خاموش کردن چراغ انقلاب اسلامی است، تأکید کرد: حرکت‌های خودجوش مردم ما همیشه مورد مخالفت استکبار بوده است.

روحی یزدی در ادامه سخنان خود به رویدادهای 13 آبان اشاره کرد و گفت: تبعید حضرت امام (ره) از ایران به ترکیه توسط رژیم طاغوت و کشتار دانش‌آموزان 2 رویداد مهمی است که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی است در 13 آبان اتفاق افتاده است.

رئیس ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه کشور ما همچنان راه رشد و پیشرفت را طی می‌کند خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران امروز با وجود همه توطئه‌ها و دسایس دشمنان اما همچنان راه رشد و پیشرفت را طی می‌کند و در جهان به عنوان یک قدرت برتر محسوب می‌شود.

روحی یزدی با اشاره به اینکه اقتدار امروز ایران سبب شده است که هیچ کشوری نتواند نگاه چپ به ایران داشته باشد، ‌گفت: روز 13 آبان از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار