کد خبر: ۳۲۱۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳ 01 November 2016


معاون سیاسی،‌امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: کمیته‌های اجلاس سراسری نماز در استان البرز تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، فتح الله حقیقی اظهار داشت: استان البرز 18 آذر ماه با شعار نماز و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی میزبان بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز خواهد بود و به همین منظور نیز 6 کمیته تشکیل شده است.

وی با اشاره به تشکیل ستادهای فرعی در شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران برای فراهم ساختن بسترهای تبلیغات و اطلاع‌رسانی افزود: از 10 روز باقی مانده به این اجلاس، نمایشگاه تخصصی نیز با همین رویکرد در مرکز استان با مشارکت علما و روحانیت معزز، دانشگاه‌ها و مدارس و..برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی،‌امنیتی و اجتماعی استاندار البرز در ادامه میزبانی 30 هزار زائر اربعین حسینی در نجف اشرف را از دیگر برنامه‌های استان اعلام کرد و گفت: 14 کمیته نیز به همین منظور در استان فعال شده تا مقدمات لازم را برای اعزام زائران فراهم سازد.

حقیقی با اشاره به فعال شدن سامانه سماح برای ثبت نام زائران اربعین حسینی، افزود: علاوه بر این، تمهیدات ویژه‌ای نیز برای صدور روادید پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه اعلام گزارش کار مسؤولان به مردم، امیدآفرین است، بیان کرد: مردم سرمایه‌های اجتماعی هستند و مدیران مسؤول تکریم مردم می‌باشند لذا گزارش کار خدمات و اقدامات خود را برای حفظ تکریم باید اعلام دارند.

معاون سیاسی،‌امنیتی و اجتماعی استاندار البرز همچنین از مطالعات انجام شده پیرامون مسائل اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی خبر داد و گفت: رفع مشکلات و آسیب‌ها با فرافکنی رفع نمی‌شود بلکه مستلزم برنامه طولانی مدت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار