معاون خدمات شهری شهرداری کرج:
معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: امکانات شهرداری‌های استان البرز برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی بسیج شده است.
کد خبر: ۳۲۲۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰ 02 November 2016
حسن مدیرروستا اظهار داشت: هر ساله به فرمان ولایت کاروان چند میلیون نفری از عاشقان امامت و اهل بیت(ع) راهی کربلا می‌شوند.

وی افزود: این حماسه بزرگ که شیعیان هر ساله و همزمان با اربعین حسینی خلق می‌کنند، همچون خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب و ولایت قرار داشته و هر کسی در هر جایگاه و مسؤولیتی که دارد، باید برای برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین حسینی تلاش کند.

رئیس ستاد اربعین حسینی شهرداری کرج تصریح کرد: خوشبختانه در این کار فرهنگی، معنوی و ارزشی شهرداری کرج پیش‌ قدم بوده و جزو نخستین نهادهایی است که ستاد اربعین را راه‌اندازی کرده است.

مدیرروستا گفت: در همان ابتدا اعلام کردیم که تمام امکانات خود را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این آئین مذهبی و حماسی و خدمات‌رسانی به زائران حرم سیدالشهدا (ع) به میدان می‌آوریم و خوشبختانه این مهم با پیش‌گامی شهرداری کرج و همراهی شهرداری‌های استان البرز محقق شده است.

وی بیان داشت: این خدمات‌رسانی را افتخار خود می‌دانیم و معتقد هستیم که برای نشان دادن ولایت‌مداری، اقتدار و عزت شیعیان، وظیفه خدمات‌رسانی به زائران حرم امام حسین(ع) را بر عهده داریم.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج با اشاره به حضور میلیونی عاشقان اهل بیت(ع) در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی(ع) در کربلا، گفت: به طور قطع این تعداد زائر نیاز به خدمات‌رسانی دارند و در طول مسیر و حتی در شهرهای کشور میزبان، نیاز است که اقداماتی برای تسهیل خدمات‌رسانی به زائران انجام شود.

مدیرروستا افزود: به همین دلیل امکاناتی از جمله 150 دستگاه اتوبوس، 6 دستگاه خودروی ویژه پرسینگ زباله، چند دستگاه بابکت و تریلی و کامیون سنگین، یک دستگاه تانکر چند هزار لیتری، بیش از 10 دستگاه خودرو سبک، سنگین و نیمه‌سنگین امداد و نجات، یک دستگاه خودرو آتش‌نشانی، تعدادی نیروی امدادگر، 20 نیروی آتش‌نشان ورزیده، 200 کارگر و .... از تجهیزات شهرداری کرج برای اعزام به عراق آماده شده است.

وی ادامه داد: همچنین از شهرداری‌های استان البرز نیز خواسته شده است تا امکانات و تجهیزاتی که می‌توانند برای خدمات‌رسانی به زائران حسینی اعزام کنند را به ستاد اربعین شهرداری کرج اعلام کرده تا در یک اقدام هماهنگ و بدون موازی‌کاری، این خدمات ارائه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار