دو سال گذشته 15 هزار نفر در استان ضمن آموزش مدرک مهدویت دریافت کنند
کد خبر: ۳۲۶۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵ 10 November 2016
خبرگزاری صداوسیمامعاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی بنیاد مهدویت کشور امروز در جمع مدیران و برنامه سازان صدا و سیمای مرکز مازندران در ساری با اشاره به اینکه رسانه مهمترین نقش را در راستای معرفی تفکر مهدویت در جامعه دارد توجه به جامعیت مهدویت ، نظام بنیادی ، الگوهای عینی در جامعه و افشاگری آسیب های جامعه از جمله خرافه گویی ها را از جمله اهداف راه اندازی بنیاد مهدویت بیان کرد.
 
حجت‌الاسلام محمدرضا نصوری گفت : از سال 79 بنیاد مهدویت به دستور مقام معظم رهبری تشکیل شد و در مازندران نیز این بنیاد از سال 87  فعالیت دارد که دو سال گذشته 15  هزار نفر در این استان ضمن آموزش مدرک مهدویت دریافت کنند.  
وی با اشاره به اینکه مناسبت های ملی و مذهبی و اعیاد بهترین زمان برای ترویج فرهنگ مهدویت است افزود : 10 آذر برابر با 9 ربیع الاول سالروز آغاز به امامت رسیدن امام زمان (عج) همایش بزرگ مهدویت در ساری برگزار خواهد شد.
 مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران هم در این نشست با اشاره به اینکه توجه به مهدویت از جمله وظیفه هر مسلمانی است که باید به آن اهتمام ورزد گفت : بطور جدی و کارشناسی شده ساخت برنامه های متنوع مهدویت را در شبکه مازندران دنبال خواهیم کرد.  
صادق مقدسی افزود : امروز جامعه ما تشنه افکار مهدویت است و رسانه ملی هم به دنبال انتقال صحیح آرمانهای مهدویت به جامعه خصوصاً نسل جوان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار