مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از تجهیز هفت زائرسرا که عمده آنها در مهران، صالح آباد و ایلام هستند برای اسکان ایثارگران زائر از سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۲۹۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰ 15 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سلیمان رستمیان روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران رسانه های گروهی استان از تجهیز هفت زائرسرا که عمده آنها در مهران، صالح آباد و ایلام هستند برای اسکان ایثارگران زائر از سراسر کشور خبر داد.
 
وی ارائه خدمات توانبخشی به زائران جانباز شیمیایی و ضایع نخاعی را از دیگر فعالیت های این نهاد در اربعین امسال برشمرد و افزود: زائران ایثارگری که به وسایل توانبخشی نیاز داشته باشند از این خدمات بصورت رایگان بهره مند می شوند.
 
رستمیان به دیگر خدمات و فعالیت های این نهاد در اربعین امسال اشاره کرد و یادآور شد: تاکنون 12 هزار بسته فرهنگی توسط این نهاد بین عموم زائران در مرز مهران توزیع شده است.
 
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: مردم استان ایلام مردمی با فرهنگی غنی هستند که نه تنها امروز بلکه در دوران جنگ نیز از رزمندگان پذیرایی کردند و امروز از زائران امام حسین(ع) پذیرایی می کنند.
 
وی تاکید کرد: راهپیمایی و کنگره اربعین به عنوان نمادی از قدرت تشیع تبلور یک جریان فرهنگی است که پس از گذشت سال ها امروز شیعیان جهان این جریان فرهنگی را تداوم می دهند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار