سرمربی تیم هندبال بانوان البرز با بیان این که حامیان مالی در استان البرز به سمت رشته‌های در معرض دید می‌روند گفت: میانگین سنی بازیکنان ما در لیگ برتر ایران ۱۵ سال است.
کد خبر: ۳۳۱۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷ 19 November 2016
به گزارش تابناک البرز: سمیه اخلاقی جمعه شب پس از شکست تیمش برابر هدف پویان جوان قم در لیگ برتر هندبال بانوان کشور اظهار داشت: بازی خوبی بود اما اختلاف گلی که امروز رخ داد نباید ایجاد می‌شد زیرا ما بارها با هدف پویان بازی کرده‌ایم و اختلاف ما هرگز این نبود و متاسفانه به دلیل شرایطی که وجود دارد توان تیم ما در حدی است که باید به دنبال کسب تجربه باشیم.

وی افزود: رده سنی بازیکنان ما بسیار پایین است و میانگین سنی بازیکنان ما ۱۵ سال است و بازیکن ما در این رده سنی در لیگ برتر ایران بازی می‌کند و شاید این مسائل تأثیر گذار باشد و البته هدف پویان بازیکن ملی دارد که وجود آن هم برای این تیم بسیار اثربخش است.

سرمربی تیم هندبال البرز گفت: همه تیم‌های بانوان با شرایط بسیار بدی وارد لیگ شده است و جز یکی دو تیم، سایر تیم‌ها وضع خوبی ندارند و تیم ما هم واقعاً هیچ چیز در اختیار ندارد و هیئت هندبال استان البرز کم و بیش کمک کرده و اداره کل ورزش و جوانان استان البرز نیز ورودی ما را تقبل کرده است.

اخلاقی بیان داشت: از کسانی که به تیم ما کمک کردند تشکر می‌کنم اما هزینه رفت و آمد و میزبانی‌ها به عهده خودمان است و حتی هیئت هندبال استان البرز نیز دیگر توان پشتیبانی ندارد زیرا هزینه‌ها بالا است و ما هم توقعی در این زمینه نداریم.

وی عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم در نیم فصل دوم اسپانسری پیدا کنیم البته با توجه به نتایج اخیر کار ما آسان نیست. پیش از این استان البرز تیم دنیای مونا را داشت که آن تیم تیم بومی نبود و فقط ۴ بازیکن بومی داشت و بازیکن غیر بومی دل نمی‌سوزاند به خصوص این که پولی هم نگیرد.

سرمربی تیم هندبال البرز  تصریح کرد: با این که آن تیم بازیکنان خوبی داشت و در نیم فصل دوم زیر نظر دانشگاه آزاد رفت اما موفق نبود و در حال حاضر هم شرایط ما به گونه‌ای است که بازیکنان ما محصل هستند و برای تمرین مشکل داریم.

اخلاقی افزود: به شما قول می‌دهم که تیم البرز در سال‌های آینده قهرمان ایران می‌شود اگر اسپانسری پیدا کنیم که دائمی باشد. استان البرز ظرفیت خوبی دارد و استانی بسیار ورزشکار خیز است و در همه رشته‌ها حرف برای گفتن دارد و اسپانسر هم به سمت رشته‌ای می‌رود که دیده می‌شود و این یک واقعیت است که هندبال در ایران هنوز چندان در دید نیست

منبع:مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار