گرمترین و پرشورترین استقبال از زائرین اباعبدالله در داخل کشور, در استان ایلام و مرز های مهران صورت گرفت. مردم از همه چیز خود برای زوار مایه گذاشتند و در خدمت زوار قرار دادند. ولی متاسفانه رسانه های کشوری خصوصا رسانه ملی حق مطلب را ادا نکرد و همین موضوع صدای مسئولین استان را درآورد.
کد خبر: ۳۳۲۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵ 21 November 2016

به گزارش تابناک ایلام؛سلیمان رستمیان رئیس بنیاد شهید ایلام در گفت وگوبا خبرنگار ما، گفت؛ متاسفانه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در حق مردم ایلام کوتاهی کرده و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از ورود زوار به مهران به کار گرفت.

رستمیان ادامه داد؛ مرز مهران نزدیکترین و در عین حال امن ترین مرز کشور با عراق و عتبات عالیات بوده و هر عقل سلیمی برای خروج از کشور به سمت عتبات عالیات این مرز را انتخاب می کند.

رئیس بنیاد شهید استان ایلام متذکر شد؛ ما نیز به نوبه خود در بحث اربعین سهیم بوده و با توجه به بعد معنوی و مذهبی این رخداد عظیم نمیتوانستیم به این موضوع بی تفاوت باشیم.

وی ادامه داد؛ بنیاد شهید در این ایام تمام توان خود را برای خدمت به زوار, خصوصا زائرین خانواده بزرگ بنیاد به کار گرفته است. پذیرایی با غذای گرم و اسکان نزدیک به 9 هزار نفر و تامین پارکینگ برای خودروهای خانواده های شهدا از جمله خدمات بنیاد بوده است.

رستمیان متذکر شد؛ در بعد معنوی و مذهبی اربعین نیز فعالیت خوبی داشته ایم. توزیع 12 هزار بسته فرهنگی, معرفی شهدا در مسیر تردد زوار, چاپ و نصب 3 هزار متر بنر با مضمون شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت از جمله این اقدامات بوده است.

این مسئول ایلامی ادامه داد؛ در خصوص تامین داروهای خاص مورد نیاز برای جانبازان و ایثارگران نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده و همه این داروهای خاص در مرز موجود می باشند.

با توجه به ظرفیت بسیار عظیمی که مرز مهران و پیاده روی اربعین برای استان به وجود آورده, می توان در معرفی ارزش ها و یاد و خاطره شهدا اقدامات خوبی انجام داد./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
بهتر است به گونه منطقی به قضیه نگاه کنیم. چرا غبطه این را میخورید که چرا رسانه ملی از ورود زائر به استان ایلام جلوگیری کرده است؟؟
مگر زائرین محترم به جز بار مالی و زحمت چه عوایدی برای این استان داشته اند؟
زندگی مردم مهران مختل شد. بهتره کمی منظقی با مسئله برخورد کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار