کد خبر: ۳۴۲۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸ 12 December 2016
تابناک / فرمانداری شهرستان رشت در پی درج خبر «جهاد دانشگاهی گیلان از اقدام خود عذرخواهی کند» در خبرگزاری تسنیم طی اطلاعیه ای صحت و انتقال خبر منتسب به جهاددانشگاهی را تکذیب کرد.

فرمانداری رشت در پی درج خبر « جهاد دانشگاهی گیلان از اقدام خود عذرخواهی کند» در خبرگزاری تسنیم که روز گذشته در ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی در فرمانداری برگزار شده بود، طی اطلاعیه ای صحت و انتقال انعکاس خبر منتسب به جهاددانشگاهی را تکذیب کرد.

متن اطلاعیه ای به شرح زیر است:

«به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رشت سیدعیسی مهدوی فرماندار شهرستان رشت اظهار نظر غیر واقع مبنی بر انتشار خبر «جهاد دانشگاهی گیلان از اقدام خود عذرخواهی کند»؛ به اطلاع می رساند که این موضوع به دنبال طرح سوال بدین شکل بوده که عنوان شد. کارگروهی با حضور طرفین در محل فرمانداری مسائل پیش آمده را بررسی و در صورتی که در بررسی نیاز به عذرخواهی باشد، اقدام خواهد شد.

این متن در خبر سایت خبرگزاری محترم تسنیم بدین شکل آمده که بنده گفته ام جهاد دانشگاهی می بایست عذر خواهی کند، لذا استدعا دارم امانتداری را در انتقال خبرها معمول تا منجر به تفرقه بین نیروها و فعالین سیاسی - اجتماعی نگردد.»

گفتنی است، در پی اتفاقات 16 آذر امسال که در مجتمع آموزشی جهاددانشگاهی گیلان اتفاق افتاد و پس از آن هم انعکاس هایی در فضای مجازی داشت، فرصتی را برای برخی از رسانه های راکد در جهت بازتاب اخبار آنان ایجاد کرد. در حالی که در اطلاع رسانی و انعکاس اخبار همواره باید صحت، دقت و صداقت را در اولویت قرار داد، متاسفانه برخی رسانه ها با انعکاس اخبار غیر واقع و چشم پوشی از رسالت خود بر طبل اختلافات می کوبند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار