تابناک: این کارگران صبح امروز با حضور مقابل استانداری اصفهان اعلام کردند که حقوق آنها از خرداد امسال تا کنون پرداخت نشده است و خواهان رسیدگی مسئولان استان به این موضوع شدند.
کد خبر: ۳۴۳۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸ 13 December 2016
تابناک اصفهان: کارگران پلی اکریل اصفهان که به خاطر عدم پرداخت هفت ماهه حقوقشان اعتراض و تحصنشان هفتگی شده است در حالی که بر اثر ورشکستگی این کارخانه و اوضاع نابسامان آن طی ماه‌های گذشته شش مدیر عامل تغییر کرده است.
 
کارگران پل اکریل اصفهان بار دیگر امروز با تجمع در مقابل استانداری خواهان رسیدگی هر چه زودتر بالاترین مقام استان به وضعیت معیشتی و کاری آنها شد.
 
این کارگران صبح امروز با حضور مقابل استانداری اصفهان اعلام کردند که حقوق آنها از خرداد امسال تا کنون پرداخت نشده است و خواهان رسیدگی مسئولان استان به این موضوع شدند.
یکی از این کارگران گفت: پرداخت نشدن حقوق، مشکل های زیاد معیشتی، اقتصادی و اجتماعی برای ما و خانواده هایمان ایجاد کرده است، بسیاری از ما به بانک ها بدهی داریم و پولی برای تامین حداقل های زندگی و برای همسر و فرزندانمان نداریم.
 
وی که خواهان اعلام نشدن نام خود در خبر بود، افزود: هفته گذشته اعضای هیات اجرایی کارخانه به کارگران وعده دادند که حقوق یک ماه آنها را به زودی پرداخت می کنند اما با گذشت یک هفته، هنوز این وعده اجرایی نشده است.
 
وی ادامه داد: امروز اعضای هیات اجرایی پلی اکریل در جمع کارگران حضور یافتند و اعلام کردند که پولی که مقرر بوده به آنها پرداخت شود، هنوز وصول نشده است.
 
این کارگر پلی اکریل با تاکید بر اینکه ما در وضعیت بلاتکلیفی و نداشتن امنیت شغلی بسر می بریم، خواهان رسیدگی فوری مسئولان به وضعیت این کارخانه و رفع مشکل های آن شد.
 
کارگران پلی اکریل، سه شنبه هفته گذشته (16 آذر) نیز با حضور در مقابل کارخانه پلی اکریل و جاده مبارکه - اصفهان خواهان پرداخت حقوق معوقه خود شدند که بدنبال آن تعدادی از اعضای هیات اجرایی جدید کارخانه در جمع کارگران حضور یافتند و در باره پرداخت حقوق معوقه آنها قول مساعد دادند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار