نمایشگاه و همایش شهر ایده آل در تاریخ 27 آذرماه در جزیره کیش آغاز به کار کرده است و شهرداری تهران همانند 6 دوره گذشته با جیبی پر از پول چنان غرفه ای برپا کرده که نشان می دهد امسال وضعش از هرسالی بهتر است.
کد خبر: ۳۴۵۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶ 18 December 2016
کافی شاپ شهرداری تهران ؛ به نام بازنشستگان به کام سرمایه داران

به گزارش تیترشهر : نمایشگاه و همایش شهر ایده آل در تاریخ 27 آذرماه در جزیره کیش آغاز به کار کرده است و شهرداری تهران همانند 6 دوره گذشته با جیبی پر از پول چنان غرفه ای برپا کرده که نشان می دهد امسال وضعش از هرسالی بهتر است. برپایی یک غرفه بسیار بزرگ با مبلمان متمایز که بیشتر از آنکه شبیه یک غرفه تخصصی باشد همانند کافی شاپ های بسیار خاص تهران از هر لحاظی متمایز است. متاسفانه سازمان بازنشستگی شهرداری تهران بانی این غرفه بسیار بزرگ است که با یک حساب سرانگشتی بیش از نیم میلیارد تومان برای برپایی این غرفه هزینه کرده ، هزینه ای که ای کاش به جای ساخت دکور، انتقال به جزیره کیش و هزاران خرج ریز درشت دیگر برای حل مشکلات بازنشتگان این سازمان خرج می شد تا آنها در چنین شرایط دشواری زندگی نکنند، کسانی که برای درمان بیماری های خود، تامین هزینه های زندگی و هزاران مشکل دیگر محتاج اندک پولی هستند که قرار است سازمان های زیر مجموعه شهرداری به آنها بدهد تا بازنشستگان زخمی از زندگی خود دوا کنند، اما متاسفانه بدون در نظر گرفتن مشکلات عدیده این قشر آسیب پذیر، شهرداری تهران غرفه  عریض و طویلی به راه انداخته که می توانست گره گشای صدها نفر از بازنشستگان باشد. جای تاسف است در سیستمی که  خود را انقلابی و ولایی معرفی می کند و داعیه دار آن است که در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل بیش از بدنه دولت در تحقق آن کوشا بوده، این چنین ریخت و پاش هایی می شود که گاها محاسبه آن بسیار دشوار تر از هضم خود سوء مدیریت است.
 
 کافی شاپ شهرداری تهران ؛ به نام بازنشستگان به کام سرمایه داران

ای کاش زمانی برسد که شعار های زیبا آلت دست عده ای نشود که با هجی کردن آن عملی خلاف حرفهایشان انجام دهند و تنها در مسیر فریب افکار عمومی پشت تریبون ها موضع گیری کنند. شهرداری تهران با ژست های مختلف سعی دارد تا چهره ای متفاوت از خود نشان دهد انما هیچ گاه نتوانست این حرف ها را در میدان عمل ثابت کند. در سخترین شرایط اقتصادی که رکود و بیکاری امان مردم را بریده جای سوال دارد که شهرداری تهران برای تحقق شعار سال پا را از چاپ بنر و پوستر فراتر نگذاشته و هزینه های بی فایده میلیاردی خود را در همایش شهر ایده آل پر رنگ تر از گدشته انجام داده است. کافی بود دکوری ساده تر طراحی می شد و اولویت مسئولین به جای برپایی کافی شاپ های منحصر به فرد رفع مشکلات کارمندان و بازنشستگان خود شهرداری باشد.
 
 
کافی شاپ شهرداری تهران ؛ به نام بازنشستگان به کام سرمایه داران 
 
 کافی شاپ شهرداری تهران ؛ به نام بازنشستگان به کام سرمایه داران
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار