کد خبر: ۳۴۵۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸ 18 December 2016

کواکبیان و لاریجانی

فریادهای کواکبیان نسبت به اداره مجلس از سوی لاریجانی دقایقی جو مجلس را متشنج کرد تا جایی که رئیس مجلس در پاسخ به این اعتراضات از کواکبیان خواست تا آرام باشد و توهین نکند.

به گزارش ایسنا، در جلسه علنی نوبت عصر امروز یکشنبه بعد از پایان صحبت های نوبخت و اعلام رئیس مجلس مبنی بر اعلام رای نمایندگان نسبت به کلیات لایحه برنامه ششم کواکبیان درخواست تذکری را مطرح کرد که رئیس مجلس گفت: چون وارد رای گیری شده ایم دیگر نمی توان تذکر را مطرح کرد.

در این حین نمایندگان به کلیات لایحه برنامه ششم رای موافق دادند ولی کواکبیان با فریادهایش با بیان جملاتی نسبت به نحوه اداره جلسه از سوی لاریجانی اعتراضاتی مطرح کرد و این فریادها تا آنجایی ادامه داشت که رئیس مجلس خطاب به کواکبیان گفت: آرام باشید این به نفع کشور نیست، توهین هم نکنید. اینکه بخواهید جو مجلس را به هم بزنید خوب نیست این موضوع برای مزاجتان و حیثیتتان خوب نیست.

بعد از این صحبت ها کواکبیان برای دقایقی آرام شد و هنگامی که تعدادی از نمایندگان دور آن جمع شده بودند با فریادهای بلند مجددا اظهاراتش را مطرح می کرد و می گفت که این نحوه اداره جلسه، درست نیست و اینکه نمی گذارند ما حرف هایمان را بزنیم رویه غلطی است. برخلاف آئین نامه اقداماتی انجام می شود که باید اصلاح شود.

در این هنگام تعداد بیشتری از نمایندگان همچون دلخوش، سبحانی فر، محسن علوی، تابش، داوود محمدی (قزوین) و سایر نمایندگان با شوخی سعی کردند تا کواکبیان را آرام کنند و در نهایت با آمدن امیرآبادی عضو هیات رئیسه مجلس فضا آرام شد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار