بی توجهی سئوال برانگیز مسئولین نظارتی استان البرز!!
در حالی که موسس و صاحب امتیاز یک مرکز جراحی محدود در کرج طی مکاتباتی با دانشگاه علوم پزشکی البرز برای پیشگیری از وقوع حوادث جبران ناپذیر درخواست تعطیلی موقت مرکز خود را داده بود، بی توجهی سئوال برانگیز دانشگاه علوم پزشکی البرز نسبت به تعطیلی این مرکز، منجر به نقص عضو یک بیمار در این مرکز جراحی شد.
کد خبر: ۳۵۳۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷ 02 January 2017

به گزارش تیتر شهر: دکتر «موسی.ق» موسس و صاحب امتیاز مرکز جراحی «م» که طی مکاتباتی به تاریخ 6 و 12 مهرماه سال جاری و به شماره ثبت 2927142 و مکاتباتی به تاریخ 15 تیرماه سال جاری به شماره نامه 2856682 از سلب اختیارات خود توسط مالکان ساختمان مرکز جراحی خبر داده و برای پیشگیری از بروز تخلفات و حوادث جبران ناپذیر درخواست تعطیلی موقت این مرکز جراحی را داده بود، اما بی توجهی سئوال برانگیز مسئوالان دانشگاه علوم پزشکی البرز به این درخواست و ادامه فعالیت مرکز جراحی، با مدیریت مالکان میلیاردر ساختمان، منجر به نقص عضو یکی از بیماران مراجعه کننده به این مرکز جراحی شد.


نکته قابل توجه ماجرا اینجاست که علیرغم تخلفات و حوادث پیش آمده و درخواست موسس و صاحب امتیاز واقعی مرکز جراحی مذکور که دارای گردش چند میلیاردی البته برای مالکان بدون مجوز است!!! همچنان ریاست دانشگاه موافق با تعطیلی آن نیست و مرکز جراحی مذکور با وجود این تخلف و نقص عضو بیمار و بدون پروانه و مجوز به فعالیت خود ادامه می دهد!

همچنین دکتر موسی.ق موسس و صاحب امتیاز این مرکز جراحی طی نامه ای به شماره 28 بهمن ماه سال 93 با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی خواستار رسیدگی به سلب اختیار خود به عنوان صاحب امتیاز این مرکز جراحی توسط مالکان میلیاردر آن شده بود که ظاهرا با زد و بندهای صورت گرفته این درخواست هرگز وارد کمیسیون نشد و تاکنون درخواست ایشان معلق مانده است.

گفتنی است مرگ و میر در استان البرز در سایه بی تدبیری برخی از مسئولان این دانشگاه در چند سال اخیر قابل توجه بوده است.مرگ مادر بیمار بدلیل عدم پذیرش بیمارستانهای استان البرز به بهانه نداشتن امکانات کافی، مرگ دختر 6 ساله حین بیهوشی، نداشتن آمبولانس در شهرستان نظرآباد برای اعزام بیمار مغزی و ....تنها گوشه ای از کم توجهی برخی مسئولین نظارتی در این استان دارد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار