فرماندار چرداول ازتخصیص بیش از 57 میلیارد ریال اعتبار از طریق وزارت کشور به شهرداری های تابعه این شهرستان در سال جاری برای انجام کارهای عمرانی و جاری خبرداد.
کد خبر: ۳۵۳۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲ 02 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛مراد یگانه روز دوشنبه درحاشیه بازدید معاون عمرانی استاندار و جمعی از مدیران کل اجرایی استان ایلام از طرح ها و پروژه های عمرانی و خدماتی این شهرستان اظهار کرد: این کمک از محل اعتبارات بند (و) تبصره (6) قانون بودجه سال 95 به شهرداری های سرابله، شباب، آسمان آباد، بلاوه و توحید داده شده که تاکنون 40 میلیارد آن به حساب شهرداری ها واریز شده و پرداخت مابقی آن نیز در دست انجام است.
 
وی افزود: هم اکنون 62 طرح و پروژه عمرانی و خدماتی با 210 میلیارد ریال اعتبار در چرداول در حوزه های عمرانی، آموزشی، خدماتی، راهسازی، فرهنگی، آموزشی، برق رسانی و گازرسانی در دست اجرا است.
 
فرماندار چرداول در حاشیه بازدید مسئولان از شهر شباب هم گفت: این شهر پیشانی ورودی استان ایلام در پذیرایی و استقبال از مسافران به ویژه زائرین عتبات عالیات است و در دولت یازدهم خدمات ارزشمندی در توسعه زیر ساخت های آن صورت گرفته است.
 
یگانه با تشکر از همراهی مردم شهر شباب در اجرای طرح تعریض خیابان اصلی شهر اظهار کرد: از محل اعتبارات شهرستان اعتباری برای جابجایی شبکه برق شباب در نظر گرفته شده که از مدیریت برق استان ایلام می خواهیم از همین اعتبارات نسبت به جابجایی ترانس ها و تیرک های برق اقدام کنند.
 
وی در خصوص ساختمان آتش نشانی شهر شباب هم یادآور شد: این ساختمان در زمینی با زیربنای 540 متر مربع و اعتبار سه میلیارد و 900 میلیون ریال در حال احداث است و هم اینک از رشد فیزیکی 50 درصدی برخوردار است.
 
فرماندار چرداول توسعه زیر ساخت های مخابرات و شبکه های اینترنتی شهرستان را از دیگر اقدامات دولت تدبیر و امید برشمرد و گفت: در شهرهای سرابله و شباب شبکه اینترنت 4G تا دهه فجر امسال راه اندازی می شود و تمام روستاهای بالای 20 خانوار نیز از نعمت تلفن ثابت بهره مند می شوند.
 
به گفته وی، در دهستان زردلان نیز به منظور رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه اول مکاتباتی از طریق اداره کل ارتباطات و فن آوری اطلاعات استان ایلام با شرکت همراه اول انجام گرفته و نصب ایستگاه BTS در این منطقه در شرف راه اندازی است.
 
یگانه دیگر برنامه های پیش بینی و برنامه ریزی شده را تعیین تکلیف مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی شهر سرابله تا پایان دی ماه و تلاش برای افتتاح این طرح تا دهه فجر، اصلاح شبکه برق معابر بلوارهای فاتحان میمک و پیام نور شهر سرابله، راه اندازی تلفن ثابت در روستای داربید زردلان، ایجاد کشتارگاه در شهر شباب و تخصیص اعتبار از محل اعتبارات بند (و)، تخصیص اعتبار برای احداث 2 پارک شهر آسمان آباد و شباب، برنامه ریزی برای استقرار شبکه اینترنت 3G در آسمان آباد و هلیلان، جابجایی تیرهای برق روستای زنجیره سفلی اعلام کرد.
 
شاپور پولادی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام، فرماندار چرداول، جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان ایلام و مسئولان محلی روز دوشنبه از برخی طرح ها و پروژه های عمران شهری و روستایی شهرستان چرداول بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند اجرای این طرح ها قرار گرفتند./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار