سرپرست اداره کل هواشناسی کرمانشاه خبر داد:
سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه از ادامه سرمای شبانه در اکثر مناطق استان خبر داد و گفت: این سرما تا پایان هفته در شهرهای مختلف وجود خواهد داشت.
کد خبر: ۳۵۵۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷ 05 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،علی محمد زورآوند روز پنجشنبه اظهار کرد: وضعیت هوای استان تا روز شنبه صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد ملایم خواهد بود و در این مدت دمای شبانه اکثر شهرستان های استان به زیر صفر درجه خواهد رسید.
وی افزود: دمای امشب 11 شهرستان استان به کمتر از صفر درجه می رسد و تنها ساکنان شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب دمای زیر صفر را تجربه نخواهند کرد.
زورآوند ادامه داد: امشب سنقر و کلیایی با دمای هفت درجه زیر صفر سردترین نقطه استان خواهد بود و پس از آن کنگاور با دمای 6 درجه و اسلام آبادغرب نیز با دمای پنج درجه زیر صفر شب سردی خواهند داشت.
سرپرست اداره کل هواشناسی کرمانشاه خاطرنشان کرد: دمای هوای امشب شهر کرمانشاه نیز در کنار صحنه و دالاهو به چهار درجه زیر صفر خواهد رسید.
وی در ادامه گرمترین نقطه استان در طول امروز را هم قصرشیرین با دمای 13 درجه بالای صفر عنوان کرد و افزود: دمای شهر کرمانشاه نیز در گرمترین ساعت به هفت درجه بالای صفر می رسد.
زورآوند در پایان گفت: از روز شنبه به طور میانگین حدود 2 درجه به دمای شبانه و روزانه نقاط مختلف استان افزوده و شاهد گرم شدن تدریجی هوا خواهیم بود.
میانگین بارش های سال زراعی جاری در کرمانشاه (اول مهر تا 16 آذر) به 98 میلی متر رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که حدود 170 میلی متر بوده، 73 درصد و در مقایسه با دوره بلند مدت نیز 42 درصد کاهش نشان می دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار