کد خبر: ۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲ 08 February 2015
مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی البرز با اشاره به کمبود اعتبارت در بخش نگهداری راه ها گفت: اعتبارات استانی برای نگهداری راهها به شدت کم است.
عباس صفری با اشاره به استقرار تجهیزات راهداری در محورهای مواصلاتی البرز، اظهار داشت: ۲۵ اکیپ راهداری و ۱۳۰ دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین در محورهای استان مستقر شده اند تا وضعیت جاده ها برای هم وطنان ایمن باشد.
صفری از عملکرد مطلوب اداره راهداری البرز در هنگام بارش های اخیر یاد کرد و اذعان داشت: تلاش کردیم که ایمنی در سطح جاده ها برقرار شود.
این مسئول با اشاره به خاص بودن محور کرج - چالوس، خاطرنشان کرد: در این محور ۵ اکیپ راهداری مستقر شدند تا هم وطنان بدون دغدغه و با خاطری مطمئن رفت و آمد کنند.
صفری در پاسخ به این پرسش که آیا محور شمشک به دیزین تا کنون مسدود شده است یا خیر؟ گفت: از محدوده سه راهی دیزین تا پارکینگ این پیست که به طول ۱۳ کیلومتر است، در حوزه استحفاظی راه های استان البرز است و خوشبختانه با استقرار تجهیزات راهداری تاکنون مسدود نشده است.
به گزارش مهر، اعتبارت استانی نگهداری راه ها برای خط کشی محورها کافی است
وی بخشی از محور شمشک به دیزین را در حوزه اقلیمی و کشوری استان تهران دانست و افزود: با توجه به اینکه پیست دیزین شرایط خاص گردشگری دارد به همین منظور وزارتخانه راه با توجه به اینکه در این محور ریزش و بارش برف وجود دارد، در تلاش است که ایمنی به طور کامل در این محور فراهم شود.
این مسئول در پاسخ به این پرسش که برای نمک پاشی به سلامت محیط زیست توجه ای می شود یا خیر؟ بیان کرد: توجه به محیط زیست برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است به همین منظور مخلوطی از نمک، شن و ماسه برای باز كردن راه استفاده می شود.
مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی البرز در پایان با اشاره به اینکه اعتبارات استانی سال جاری برای نگهداری راه ها به شدت کم بوده است، خاطرنشان کرد: از اعتبارات نگهداری راهها باید برای ایمن سازی، تجهیزات ماشین آلات راهداری، برای خرید نمک، شن و ماسه، خرید قیر برای لکه گیری آسفالت و تجهیز راهدارخانه ها استفاده کنیم، در صورتی که اعتبارت استانی نگهداری راه ها برای خط کشی محورها کافی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار