مدافع ملی‌پوش تیم پرسپولیس که با پیشنهادی از لیگ چین روبرو شده، در یک صورت این فرصت را خواهد داشت تا فوتبالش را خارج از کشور دنبال کند.
کد خبر: ۳۵۸۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱ 11 January 2017
به گزارش تابناک : چند وقتی است که محمد انصاری با پیشنهاد یکی از تیم‌های چینی روبرو شده و حالا این بازیکن این شانس را دارد که بتواند در ادامه فوتبالش به‌عنوان یک لژیونر به بازی بپردازد، اما از طرف دیگر دست برانکو در پست دفاع بسته است و او به‌عنوان سرمربی تیم خیلی خوب می‌داند که در صورتی که انصاری از تیمش جدا شود، در ادامه لیگ برتر و حتی لیگ قهرمانان آسیا دچار مشکلات عدیده خواهد شد. این مسائل باعث شده تا سرمربی پرسپولیس علاوه‌بر اینکه به انصاری اجازه جدایی نداده، از مسئولان باشگاهش خواسته که یک مدافع به این تیم جذب کنند.

در لیستی که برانکو به مسئولان باشگاه داد، نام شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم سپاهان و ایگور پراهیچ مدافع تیم نفت تهران قرار داشت که البته سرمربیان سپاهان و نفت با جدایی این دو بازیکن مخالفت کردند.

از طرف دیگر مسئولان باشگاه پرسپولیس به‌طور جدی هنوز هم خواهان جذب شجاع خلیل‌زاده مدافع شمالی سپاهان هستند و مذاکراتی هم دراین‌باره بین طرفین شکل گرفته و این در حالی است که این بازیکن تا پایان فصل قراردادی با سپاهان امضا کرده است، حتی در ابتدای فصل که پرسپولیسی‌ها سفت و سخت به دنبال جذب این بازیکن بودند، همان‌زمان هم سپاهانی‌ها اجازه ندادند او پرسپولیسی شود.

دیگر مسئولان باشگاه پرسپولیس درصورتی‌که بتوانند یک مدافع (شجاع خلیل‌زاده) بگیرند، احتمال اینکه با جدایی انصاری و پیوستن او به تیمی از لیگ چین موافقت کنند زیاد است، چون در آن‌صورت سود مالی خوبی نصیب باشگاه پرسپولیس بابت این انتقال می‌شود.

به نظر می‌رسد باید طی امروز و فردا منتظر اتفاقات جدیدی در باشگاه پرسپولیس در زمینه جذب بازیکن باشیم؛ چراکه این احتمال وجود دارد که پرسپولیسی‌ها طی همین چند روز یک مدافع جذب کنند و در این‌صورت اجازه جدایی به مدافع ملی‌پوش خود خواهند داد.

این در حالی است که مسئولان و مربیان تیم فوتبال سپاهان بارها عنوان کرده اند که حاضر به جدایی خلیل زاده نیستند و حتی ویسی سرمربی سپاهان چندی پیش در مصاحبه ای قویا جدایی خلیل زاده را تکذیب کرد. با این همه مسئولان پرسپولیس مذاکرات پنهانی را با این مدافع شمالی آغاز کرده اند و باید منتظر روزهای آینده باشیم تا ببینیم در نهایت خلیل زاده بعد از اینکه هر سال صحبت از پرسپولیسی شدنش به گوش می رسید به این لباس می رسد یا اینکه حرف سپاهانی ها به کرسی می نشیند و خلیل زاده در این تیم باقی می ماند. هر چند که اگر مسئولان پرسپولیس در نهایت به جذب این بازیکن موفق نشوند چون می دانند در پست دفاع میانی با کمبود نیرو روبرو هستند حتما باید به فکر جذب بازیکن دیگری باشند.



منبع : فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار