یک فعال سیاسی اصلاح طلب از برخورد توهین آمیز شبکه بی بی سی در مورد آیت‌الله هاشمی انتقاد کرد.
کد خبر: ۳۵۸۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲ 11 January 2017

به گزارش تابناک : غلامحسین کرباسچی یک فعال سیاسی اصلاح طلب از برخورد توهین آمیز شبکه بی بی سی در مورد آیت الله هاشمی انتقاد کرد. 

 

وی گفت: آیت الله هاشمی شخصیتی بود که در دوران حیات نیز مورد توجه بوده و امروزه با توجه به گزارش‌هایی که خود شما ارائه کردید نزدیک به ۲ میلیون نفر با چشم گریان در مراسم تشییع ایشان حضور داشتند.

 

کرباسچی افزود: امروز شخصیت‌هایی از طیف ها و احزاب مختلف در مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی حضور داشتند که شاید از منتقدان وی هم بودند. 

 

وی تصریح کرد: ملت ایران شاید به خیلی از مسائل نقد داشته باشند اما امروز همه در مراسم هاشمی شرکت کردند. 

 

کرباسچی تاکید کرد: حرف من این است که شما لااقل به عنوان یک ایرانی که تریبون دستتان افتاده است، شرافتمندانه برخورد کنید و به شخصیت‌های ملی این کشور این چنین توهین نکنید، امروز شخیت هایی در مراسم حضور داشتند که از مفاخر ایران بودند. 

 

وی افزود: هاشمی شخصیتی ملی بوده و در طول تاریخ ایران خدمات بزرگ ارائه کرده است مثلا بزرگترین حرکت مطبوعات مدرن کشور ما در زمان هاشمی اتفاق افتاد، یا در حوزه دانشگاه ها ایت الله هاشمی قدم‌های بزرگی برداشته است که امروز باعث شده میلیونها نفر از جوانان از تنگناهای کنکور عبور کرده و بتوانند تحصیل کنند.

 

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: نمی‌توان گفت هاشمی فقط در حوزه اقتصاد فعال بوده است، کارهای سازندگی و بازسازی وی در دوران بعد از جنگ اقتضای شرایط کشور بوده است. 

 

کرباسچی تصریح کرد: این کارهای اقتصادی باعث نمی‌شود که بگوییم هاشمی به بحث فرهنگی در کشور بی اعتنا بوده است چرا که جدال های فرهنگی و سیاسی همیشه در کشور وجود دارد راه حل آن نیز در داخل است. 

 

وی در پایان تاکید کرد:‌حرف اخر من این است که اگر کسی را به عنوان مخالف به برنامه دعوت می کنید لااقل یک طرفه نباشد و یک طرفه صحبت نکند. 



منبع : باشگاه خبرنگاران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار