فرماندار بدره روز چهارشنبه به همراه مدیران کل بحران، کمیته امداد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و همچنین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از طرح های نیمه تمام و درحال اجرای شهرستان بازدیدکردند.
کد خبر: ۳۵۹۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸ 11 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛فرماندار بدره در حاشیه این بازدید گفت: پیگیری های لازم برای استقرار ادارات مختلف و بهبود عملکرد آنها برای ارائه خدمات مطلوب به مردم به صورت مستمر و روزانه صورت می گیرد.
 
سیروس مراد حاصلی اظهار کرد: با حضور مدیرکل بحران استانداری ایلام، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)، مدیرکل جمعیت هلال احمر و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از طرح های نیمه تمام و درحال اجرای شهرستان بازدید به عمل آمد.
 
مدیرکل ستاد بحران استان ایلام نیز در حاشیه دیدار با خانواده فروزان مرادوند دانشجوی فوت شده در سیل 2 ماه پیش خرم آباد گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی نامطلوب خانواده دانشجوی فوت شده در سیلاب امسال شهر خرم آباد و با کمک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد استان مقرر شد یک باب منزل مسکونی با استفاده از تسهیلات ارزان قیمت و کمک بلاعوض برای بازماندگان در شهرک ولی عصر احداث شود.
 
احمد کرمی همچنین با اشاره به بازدید از پروژه های خسارت دیده این شهرستان در سیلاب سال گذشته افزود: با توجه به توپوگرافی بدره و وجود مسیل های متعدد در داخل شهر، ضرورت توجه و ساماندهی این مسیل ها در دستور کار قرار گرفته است.
 
وی اظهار کرد: بودجه لازم برای بازسازی زیرساخت های خسارت دیده از محل مدیریت بحران برای انجام امور لازم در این زمینه اختصاص یافته است.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام نیز گفت: استقرار شعبه جمعیت هلال احمر به عنوان یکی از مطالبه های مردم و همچنین فرمانداری شهرستان بدره در دستور کار قرار گرفته است.
 
محمد سلیمانی اظهار کرد: در این برنامه از زمین در نظر گرفته برای ساخت پایگاه امداد و نجات، عملیات هلال احمر، انبارهای امدادی و دفتر شعبه این نهاد در شهرستان بدره بازدید شد که در صورت تصویب و انجام امور اداری به سرعت اجرای آن عملیاتی می شود.
 
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز گفت: زمین لازم برای استقرار این اداره در سطح شهرستان ارزیابی شده و کارهای کارشناسی لازم برای این منظور در حال انجام است.
 
فریادرس شهبازی اظهار کرد: در حال حاضر امور جاری این اداره تحت نظر اداره بنیاد مسکن شهرستان دره شهر اجرا می شود و خدمات رسانی به مردم در حال انجام است./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار