کد خبر: ۳۵۹۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱ 12 January 2017
سرمربی قشقایی می گوید :با تمام احترامی که برای تیم همشهری خودمان برق نوین قائل هستم ولی باید عرض کنم نفت وگاز گچساران مدعی اصلی صعود به دور دوم در گروه اول است

مهدی فروردین سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز بعد از تساوی تیمش برابر نفت وگاز گچساران به خبرنگار" دی اسپورت" گفت: ابتدا جا دارد رحلت جانسوز آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین انقلاب و رهبری را خدمت تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان تسلیت عرض کنم و امیدوارم روحشان با امام شهدا محشور گردد .

سرمربی قشقایی شیراز در ادامه افزود :از همه تماشاگران خونگرم گچسارانی اعم از لر و ترک که امروز در یک جو کاملا صمیمی و بدون از حاشیه تیم های محبوب خود را تشویق کردند تقدیر و تشکر می کنم .

وی گفت : خدمت تمامی بازیکنانم که با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش کردند خسته نباشد عرض می کنم و امیدوارم در بازی های آینده نیز بدرخشند.

امروز مقابل تیمی به میدان رفتیم که تمامی فاکتورهای یک تیم لیگ یکی را داشت و از قبل می دانستیم که بازی بسیار سختی مقابل نفت وگاز داریم ،نفت وگاز تیم کوچکی نیست ،تیمی است که دو تیم لیگ برتری را در جام حذفی حذف کرده است و در این دیدار همانند بازی های قبلیش عملکرد فوق العاده ای داشت ولی ما چون با برنامه و با آنالیز قبلی بازی را آغاز کردیم به اهداف خود دست یافتیم .

فروردین تصریح کرد :قشقایی تیم بزرگی است و امیدوارم در بازی های آینده با کسب نتایج قابل قبول ازشانس های صعود باشیم و باعث خوشحالی هواداران پرشورمان شویم .

وی در پایان گفت :با تمام احترامی که برای تیم همشهری خودمان برق نوین قائل هستم ولی باید عرض کنم نفت وگاز گچساران مدعی اصلی صعود به دور دوم در گروه اول است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار