مدافع نفت آبادان گفت:تا حالا با من صحبتی نشده و هیچ پیشنهاد رسمی نه به خودم و نه به باشگاه از سوی پرسپولیس داده نشده است.
کد خبر: ۳۶۰۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱ 15 January 2017
به گزارش تابناک : علی عبدالله‌زاده در خصوص پیروزی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل صبای قم در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی خوب و پرفشاری بود که خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز این مسابقه را به دست بیاوریم و شروع خوبی در نیم‌فصل دوم داشته باشیم.

وی افزود: در هفته‌های نخست کار سختی داریم. در هفته هفدهم باید در تبریز مقابل تراکتورسازی بازی کنیم که واقعاً تیم قوی و پرمهره‌ای است. مهمترین حریف ما در تبریز به نظرم سرمای این شهر است اما در عوض قرار است در ورزشگاه یادگار امام (ره) بازی کنیم که کیفیت چمن بسیار خوبی دارد.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سؤال که چقدر امیدوار است بتوانند تراکتورسازی را در تبریز متوقف کنند، گفت: همانطور که گفتم بازی سختی است و ما به هیچ وجه نباید در این مسابقه عقب‌نشینی کنیم چون مطمئناً ضربه خواهیم خورد. بدون شک فیروز کریمی حواسش به این بازی است و با شرایط و برنامه‌ریزی مناسب ،تیم را برای امتیاز گرفتن راهی تبریز می‌کند.

عبدالله‌زاده تصریح کرد: باور کنید بخشی از مشکلات ما در نیم‌فصل نخست که باعث شد نتیجه نگیریم به مصدومیت بازیکنان کلیدی ما یعنی میلاد جهانی و امیر زلیکانی برمی‌گشت که باعث شده بود چپ و راست ما دیگر کارایی نداشته باشد.

وی ادامه داد: خدا را شکر چند بازیکن به تیم ما اضافه شده‌اند و قرار است چند مهره دیگر هم جذب کنیم تا در نیم‌فصل دوم بتوانیم با قدرت شرایط را پیش برده و ناکامی‌های نیم‌فصل اول را جبران کنیم. تیم خوب و یکدستی داریم که امیدوارم با هماهنگی بیشتر بتوانیم در  ادامه لیگ نتایج لازم را برای صعود به رتبه‌های بالاتر جدول به دست بیاوریم.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس با او مذاکراتی را انجام داده، گفت: تا حالا با من صحبتی نشده و هیچ پیشنهاد رسمی نه به خودم و نه به باشگاه از سوی پرسپولیس داده نشده است.



منبع : میزان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار