پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی درگذشت امام جمعه بندرترکمن
آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در پیامی درگذشت امام جمعه بندرترکمن را تسلیت گفت و حاج آخوند عابدی کر را همواره پشتیبان انقلاب ، نظام ، رهبری دانست که مورد علاقه واحترام مردم بود.
کد خبر: ۳۶۰۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷ 15 January 2017
آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در پیامی درگذشت امام جمعه بندرترکمن را تسلیت گفت و حاج آخوند عابدی کر  را همواره پشتیبان انقلاب ، نظام ،رهبری دانست که مورد علاقه واحترام مردم بود.

متن کامل پیام به این شرح است:

بسمه تعالی
 در گذشت عالم شایسته و مردمی مروج شریعت و سالک طریقت ، مفسر قرآن کریم و امام جمعه محترم اهل سنت شهرستان بندرترکمن موجب تاسف و تاثر گردید. 
مرحوم حاج آخوند عابدی کر که عمری را در راه تربیت طلاب و تقویت حوزه علمیه صرف نمود ، در طول حیات پربرکت خود، در مسیر اعتلای اسلام عزیز و گسترش فرهنگ تقریب و احیای امت واحده اسلامی گام‌های موثر و مستحکمی را برداشت وهمواره پشتیبان انقلاب ، نظام ،رهبری  و مورد علاقه واحترام مردم بود.
 اینجانب این ضایعه را به علماء و مردم استان مخصوصا مردم خوب ترکمن صحرا تسلیت عرض نموده و از خدای منان علو درجات برای آن مرحوم وبرای بازماندگان و فرزندان محترم ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته
   سیدکاظم نورمفیدی


پیام تسلیت حضرت آیت الله نورمفیدی در پی درگذشت امام جمعه بندرترکمن
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار