فریدون آسرایی گفت: آرزو دارم جشنواره موسیقی در تمام شهرهای ایران برگزار شود. چرا که من به عنوان یک کرجی حق اجرای کنسرت در شهر خودم را ندارم و فکر می‌کنم این درست نیست و آرزو دارم در شهر خودم بخوانم.
کد خبر: ۳۶۰۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲ 15 January 2017
به گزارش تابناک : فریدون آسرایی شامگاه 25 دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه رفت و کنسرت خود را با قطعه «عشق یعنی» آغاز کرد و رو به حاضرین در سالن گفت: «عشق یعنی وقتی که شما را می‌بینم و مطمئن باشم که امشب از خوشی می‌میرم! خوشحال هستم که در قالب جشنواره موسیقی فجر روی صحنه می‌روم و امیدوارم از این جشنواره‌ها زیاد شود تا موسیقی پاپ از این روزگار نامساعدی که در سالهای گذشته داشته، بهتر شود.»

آسرایی که قطعات غریبه، یاد تو می‌افتم و ببخشید را در ادامه برنامه‌اش اجرا کرد هراز گاهی میکروفن را به سمت نوازنده های ارکسترش می گرفت تا آنها هم در این اجرا با آسرایی خوانندگی را تجربه کنند.

قطعه «دوستت دارم» این خواننده که با شعر معروف آذری «کوچه‌لر» تلفیق شده است در این کنسرت هم با استقبال آذری‌زبان‌ها مواجه شد و بیان عبارت «یاشاسین آذربایجان» از سوی فریدون، با تشویق‌های حاضرین همراه می‌شد. کارن زیاری در این قطعه تکنوازی ملودیکا را بر عهده داشت. این خواننده پس از اجرای «دوستت دارم» گفت: «یک آرزو دارم و امیدوارم این آرزوی من در این کشور برآورده شود. آن هم این است که آرزو دارم جشنواره موسیقی در تمام شهرهای ایران برگزار شود. چرا که من به عنوان یک کرجی حق اجرای کنسرت در شهر خودم را ندارم و فکر می‌کنم این درست نیست و آرزو دارم در شهر خودم بخوانم.» او در ادامه با لبخندی ادامه داد: «البته من متولد تهران هستم!»

‌»سلام» یکی از سه اثر پرمخاطب فریدون آسرایی است و در این کنسرت هم با همخوانی حاضرین و پخش تصاویر بارانی از نمایشگرهای سالن اجرا شد. فریدون هم پیش از این قطعه بخش‌هایی از ترانه را دکلمه کرد و در هنگام اجرای این اثر هم طبق معمول بخش‌هایی از ترانه را مطابق با حال و هوای سالن تغییر ‌داد.

فریدون آسرایی پیش از اجرای قطعه «هنوز همونیم» گفت: «قطعه‌ای که الان می‌خواهیم اجرا کنیم را مدتی است که نخوانده‌ایم. اما قبل از آن برای مادرها دست بزنید.» او این قطعه  را به یاد مادر مرحومش خوانده است و در هنگام اجرای آن هم انیمیشن مرتبطی با موضوع مادر پخش شد که بخش پایانی آن تصویر فریدون و مادرش بود که در این لحظه با تشویق شدید حاضرین در سالن همراه بود.

‌«ای کاش» یکی دیگر از قطعات شش و هشت این خواننده بود که استقبال حاضرین را به دنبال داشت و به همین دلیل نوازنده‌های گروه از جمله حسام متولی با تمپو، بخش‌های بی‌کلام این آهنگ را طولانی‌تر اجرا کردند.

‌فریدون در ادامه برنامه و پیش از قطعه بعدی گفت: «اتفاقات زیادی در کشور ما رخ داده که خیلی‌‌ها را غمگین کرده اما همه باید بدانند که ما در کشورمان برای رسیدن به آرزوهایمان تلاش می‌کنیم. آرزوی شادی و خوشبختی برای شما دارم و امیدوارم در زندگی همیشه سلامتی داشته باشید».

‌با اجرای ملودی قطعه «یادش بخیر» تشویق‌ها و همخوانی‌های دوستداران فریدون آسرایی شروع شد. البته او پس از اجرای بخش‌هایی از ترانه یادش بخیر، به سراغ «آهای عاشق» رفت و کنسرتش را با این قطعه به پایان رساند.

کارن زیاری (نوازنده پیانو و کیبورد)، امیرحسین محمودی (نوازنده ویولن)، مهرناز دبیرزاده (نوازنده دف و سازهای کوبه‌ای)، فرهاد بهرام (نوازنده گیتاربیس)، سعید خانزاد (گیتار الکتریک) و بهزاد اشعاری (درامز) اعضای گروه فریدون آسرایی به رهبری ایمن خراسانی‌راد (گیتار الکتریک) بودند.



منبع : فارس
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، کنسرت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار