رفتارها و اظهارات سرمربی پرسپولیس نشان می دهد از مسئولان باشگاه عصبانی است اما به خاطر رفتار حرفه ای دم نمی زند.
کد خبر: ۳۶۱۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱ 15 January 2017

به گزارش تابناک : پرسپولیس با مشکل کمبود بازیکن مواجه است و برانکو تلاش کرد با جذب بازیکنان خارجی کارآمد ضعف ها را پوشش دهد اما کابوس اوکراینی های بی کیفیت همچنان ادامه دارد.

منتقدان برانکو سعی می کنند حضور بازیکنان اوکراینی و حفظ آنها را به برانکو نسبت دهند اما بازی ندادن به آنها کافی است تا همه متوجه شوند که سرمربی پرسپولیس علاقه ای به این دو بازیکن ندارد و تحمیلی محسوب می شوند.

سرمربی پرسپولیس حتی در شرایطی که تیمش به خاطر مصدومیت یا محرومیت ها به مدافع میانی نیاز دارد از بازیکنان در پست های غیرتخصصی بهره می گیرد و به پلی یانسکی اعتماد نمی کند. در فازتهاجمی هم پریمووف آخرین گزینه برای خط حمله محسوب می شود.

برانکو برای نقل و انتقالات زمستانی گزینه های خارجی اش را برای دو پست مدافع میانی و مهاجم درنظر گرفت و خواستار نفراتی مثل پراهیچ و منشا شد و اخیرا هم یک مهاجم اسپانیایی که رزومه نسبتا خوبی داشت در تمرینات شرکت کرد.

در نهایت اما به او اعلام شد که فسخ قرارداد اوکراینی ها ممکن است و او نیز به رادوشوویچ نیاز دارد و این یعنی اینکه پرسپولیس جای خالی برای حضور مهاجم غیرآسیایی ندارد.

به همین دلیل مذاکرات برای جذب پراهیچ و منشا به طور جدی انجام نشد و مهاجم اسپانیایی هم که از سوی برانکو در تمرینات تایید شد به خاطر نبود جای خالی نتوانست به پرسپولیس بپیوندد.

سرمربی پرسپولیس حالا مجبور است دنبال یک بازیکن خارجی غیرآسیایی باشد و همچنان اوکراینی ها را روی نیمکت تیمش ببیند آن هم در حالی که پرسپولیس بازی های سختی در نیم فصل دوم لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا دارد.




منبع : نامه

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، برانکو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار