دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نشست اعضای کمیسیون امنیت مجلس با عباس عراقچی بعد از تعطیلات مجلس برگزار می شود.
کد خبر: ۳۶۱۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱ 16 January 2017
به گزارش تابناک : محمد جواد جمالی نوبندگانی دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار کرد: با توجه به برگزاری مذاکرات ژنو پیرامون برجام اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس بر این باورند که برای کسب اطلاع از مذاکرات صورت گرفته در این نشست جلسه ای را با مسئولین وزارت خارجه از جمله عباس عراقچی برگزار کنند.
 
وی افزود: با توجه به اتمام بررسی برنامه ششم توسعه در مجلس و اینکه نمایندگان باید به حوزه های انتخابیه خود سرکشی کنند امکان برگزاری جلسه در شرایط فعلی از سوی نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با مسئولین وزارت خارج وجود ندارد.
 
دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: امیدوار هستیم پس از تعطیلات مجلس در راستای کسب توضیحات بیشتر با عباس عراقچی عضو تیم مذاکره کننده هسته یمان نشستی را برگزار کنیم.
 
جمالی تاکید کرد: در این نشست جدیت بیشتری را درباره مذاکرات ژنو از عراقچی جویا خواهیم شد تا بتوانیم اطلاعات لازم را در این باره کسب کنیم.
 
وی تصریح کرد: نشست اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس با عراقچی به احتمال زیاد بعد از تعطیلات مجلس درباره مذاکرات ژنو پیرامون توافق برجام و همچنین نقض این توافق از سوی آمریکا با توجه به تمدید قانون آیسا برگزار خواهد شد.





منبع : میزان
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، عراقچی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار