معاون عملیات قرارگاه پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه "هلی‌شات" پس از اولین رگبار از منطقه دور شد گفت: این پرنده تهدیدی به حساب نمی‌آمد.
کد خبر: ۳۶۱۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲ 16 January 2017
به گزارش تابناک : امیر سرتیپ الهامی معاون عملیات قرارگاه پدافند هوایی ارتش طی سخنانی درباره تیراندازی به سوی یک فروند کوادکوپتر در مرکز تهران گفت: یک فروند هلی شات (کواد کوپتر) وارد محدوده پرواز ممنوع در مرکز تهران شده بود که پدافند برابر روش جاری و معمول خودش کار خودش را انجام داد البته پرنده بعد از اینکه اولین رگبارها به سوی آن شلیک شد، از محدوده خارج و دور شد.

وی افزود: با توجه به اینکه لازم است ایمنی مناطق مسکونی و مرکزی شهر هم حتما رعایت شود، بنابراین همکارانم از ادامه تیراندازی‌ها دست کشیدند و با توجه به اینکه پرنده نیز از منطقه پرواز ممنوع دور شده بود، همکارانم دست از تیراندازی کشیدند و الان هم همه چیز آرام است.

معاون عملیات قرارگاه پدافند هوایی تصریح کرد: آنچه که رویت کرده بودیم هم البته تهدید خاصی به حساب نمی‌آمد و آنچه که مردم عزیز شنیدند هم در حقیقت اطمینان خاطر آنهاست که فرزندان و برادرانشان در قرارگاه پدافند هوایی کاملا هوشیار و آماده هستند.



منبع : تسنیم
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، هلی شات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار