تابناک زنجان گزارش می دهد
افراد سودجو از هر فرصتی برای کلاهبرداری و سوء استفاده بهره می برند و طبعا حوزه تولید فرش نیز از گزند افراد سودجو در امان نمانده و در جدیدترین مورد یک زن کلاهبردار در زنجان با فریب تولیدکنندگان جزئی فرش اقدام به جلب 10 میلیارد تومان سرمایه آنها و سپس فرار نموده بود.
کد خبر: ۳۶۱۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۴ 17 January 2017
از گذشته های دور تولید فرش یکی از هنر های درآمد زا برای زنان خانه دار بوده است که به واسطه آن زنان خانه دار نیز قادر می شوند در شرایط بحران اقتصادی کمک حال مرد خانه بوده و در تامین معاش زندگی نقش ایفا نمایند.

البته باید توجه داشت که تولید فرش یکی از صنایع دارای ارزش افزوده بالای است که می تواند نه تنها به اقتصاد خانواده ها رونق بخشد بلکه می تواند در فقدان اقتصاد نفتی به عنوان یکی از منابع درآمدی کشور محسوب شود.

با این حال امروزه شاهدیم که افراد سودجو از هر فرصتی برای کلاهبرداری و سوء استفاده بهره می برند و طبعا حوزه تولید فرش نیز از گزند افراد سودجو در امان نمانده و در جدیدترین مورد یک زن کلاهبردار در زنجان با فریب تولیدکنندگان جزئی فرش اقدام به جلب 10 میلیارد تومان سرمایه آنها و سپس فرار نموده بود.

در این رابطه  به نقل از «جام جم» سرهنگ علی آزادی، فرمانده انتظامی استان زنجان در گفتگو با رسانه ها گفت: از چندی پیش شکایت‌هایی در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت که نشان می‌داد، مردی به بهانه سرمایه‌گذاری در پوشش شرکت تولید وصادرات فرش، به جذب سرمایه‌گذار با وعده پرداخت سود ماهانه اقدام و با فریب این افراد، از آنها کلاهبرداری کرده است.

وی افزود: بررسی‌ها نشان می‌داد این متهم زن در مدت چهارماه فعالیت خود ده میلیارد تومان از مردم کلاهبرداری کرده است. با شروع جست‌وجوهای پلیسی برای شناسایی و دستگیری متهم، ماموران اطلاع یافتند این زن محل کارش را که اجاره‌ای بوده تحویل صاحبخانه داده و به مکان نامعلومی رفته است.

فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: شاکیان که به صد نفر می‌رسند و اکثر آنها زن بودند، در دام این کلاهبردار فراری گرفتار شده‌اند. متهم زن تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و بازداشت شد. در بازرسی از محل شرکت جدید او اسناد هزار قرارداد پذیرش سرمایه‌گذاری به ارزش ده میلیارد تومان کشف شد.

متهم در بازجویی پلیسی به این کلاهبرداری‌های سریالی اعتراف کرد و معلوم شد او با پول‌های مردم آپارتمان و خودروی گران قیمت خریده و سند آنها را به نام شوهرش ثبت کرده است.   

در پایان باید به مخاطبین عزیز تابناک زنجان هشدار داد که با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور کلاهبردارن بشدت در ماههای اخیر از طعمه گذاری های اقتصادی برای فریب مردم استفاده می کنند لذا به راحتی وعده های اقتصادی را نپذیرید و درباره آنها به خوبی تحقیق نمایید زیرا با بی توجهی به راحتی سرمایه خود را از دست خواهید داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار