دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت مس کرمان گفت:‌ نیم فصل دوم را خیلی خوب شروع کرده‌ایم و قطعا برنده بازی با گل‌گهر سیرجان هستیم.
کد خبر: ۳۶۲۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲ 17 January 2017

به گزارش تابناک : آرمان شهدادنژاد در مورد شرایط مس کرمان اظهار داشت: خوشبختانه در نیم فصل دوم توانسته‌ایم دو پیروزی شیرین را کسب کنیم تا وضعیت‌مان در جدول رده‌بندی نسبت به نیم فصل اول کمی بهتر شود.

وی افزود: جایگاه مس قطعا اینجا نیست، همانطور که خیلی‌ها هنوز هم باور نمی‌کنند ما در لیگ‌برتر نیستیم. ما هم براین باوریم و قطعا برای بازگشت به لیگ اول فوتبال ایران از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت مس کرمان خاطرنشان کرد: گل نخوردنم در دوبازی اخیر، یک همکاری تیمی در راستای حفاظت از سه امتیاز شیرین و برد ارزشمند بوده و شما شک نکنید در بازی گل‌گهر نیز گل نخواهم خورد.

وی در پایان در پاسخ به اینکه آیا در نیم فصل قصد جدایی از تیم مس را داشته است، گفت: اهل بازارگرمی نیستم، اما با صراحت بگویم که در نیم فصل دو پیشنهاد از سوی تیم‌های لیگ‌برتری و لیگ‌یکی به من رسید که حتی بدون فکر کردن به آنها، جواب منفی دادم. آرزوی هربازیکنی، بازی کردن در تیم شهرش است که من هم از این قائده مستثنی نیستم.





منبع : میزان

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، دربی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار