رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای پرداخت بدهی‌های شهرداری قم، از تهاتر 500 میلیاردی بدهی شهرداری به بانک ملی خبر داد.
کد خبر: ۳۶۲۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸ 17 January 2017
به گزارش تابناک قم، ولی‌الله بیاتی پیش از ظهر امروز در مراسم اتمام حفاری مکانیزه خط A مترو شهر قم، تکمیل حفاری مترو را اقدامی قابل تقدیر در شهر قم دانست و اظهار کرد: قرارگاه خاتم الانبیا توجه ویژه‌ای به تکمیل این پروژه داشت و توانست با سرعت خوبی پروژه را اجرایی کند.

وی با اشاره به وام 50 میلیارد تومانی برای تزریق به پروژه مترو تصریح کرد: بانک شهر در زمینه این تسهیلات حمایت خوبی داشت و توانست کمک خوبی به ادامه روند اجرایی مترو داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم تکمیل حفاری مکانیزه مترو را نتیجه همدلی و همراهی مدیران استانی و شهری دانست و گفت: امیدواریم با حمایت نمایندگان مردم بتوانیم آغاز عملیات اجرایی خط دوم مترو را به زودی شاهد باشیم.

وی با اشاره به ابلاغیه شورای عالی معماری و شهرسازی در خصوص بلوار پیامبر اعظم اظهار کرد: این مصوبه در قم قابل اجرا نیست و باید حتماً نمایندگان مجلس پیگیری کرده و این مصوبه تغییر پیدا کند.

بیاتی تصریح کرد: در یکی از بندها اعلام شده که بلوار باید به حالت قبلی برگردد و عرض بلوار کم شده و بافت فرسوده احیا شود و برنامه اجرای هتل‌ها لغو شود.

وی خواستار پیگیری رئیس مجلس برای لغو مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی شد و ضمن تقدیر از پیگیری نمایندگان مجلس برای ابلاغ بدهی دولت به شهرداری قم تصریح کرد: استاندار نیز در این زمینه پیگیری‌های خوبی داشت تا بتوانیم تا پایان سال طلب از دولت را با بدهی‌ بانک‌ها تهاتر کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم از تهاتر 500 میلیاردی بدهی بانک ملی خبر داد و افزود: با این اقدامات گشایش خوبی در روند بدهی‌های شهرداری ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به عبور قطار پرسرعت تهران - قم - اصفهان از شهر قم تصریح کرد: اگر قرار است قطار در ایستگاه مرکزی قم توقف یابد باید از زیرسطح شهر عبور کند تا مشکلات قبلی برای شهر قم ایجاد نشود.

بیاتی با اشاره به اقدامات مشاورین در خصوص عبور زیرسطحی قطار پرسرعت خاطرنشان کرد: امیدواریم مدیران استان نیز همراهی بیشتری کرده و این برنامه را محقق سازند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار