شاخص کل فرابورس، امروز معاملات دهمین ماه سال 95 را با رشد 10 واحدی به پایان رساند و در ارتفاع 845 واحدی ایستاد.
کد خبر: ۳۶۳۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲ 18 January 2017

به گزارش تابناک : در آخرین روز معاملاتی دی‌ماه در حالی آیفکس رشد 10 واحدی را تجربه کرد که با اهرم مثبت از جانب نمادهای «مارون» و «هرمز» به ترتیب با 6.7 و 1.6 واحد مواجه شد. از سوی دیگر نمادهای «دماوند» و «زاگرس» کم‌تر از یک واحد اثر منفی بر آیفکس گذاشتند.

در جریان معاملات امروز بیش از 676 میلیون ورقه در 29 هزار و 797 نوبت دادوستد مبادله شد و ارزش معاملات نسبت به روز گذشته رشد 35 درصدی داشت؛ به گونه‌ای که به بیش از 2 هزار و 197 میلیارد ریال رسید.

بیشترین نوبت دادوستد در بازار سهام

نگاهی به معاملات صورت‌گرفته در بازار سهام نشان می‌دهد که حدود 342 میلیون سهم به ارزش نزدیک به 561 میلیارد ریال در 25 هزار و 976 نوبت معاملاتی دست‌به‌دست شده که حدود 90 درصد از تعداد معاملات کل را شامل می‌شود. در مجموع بازراهای اول، دوم و پایه نماد «وکوثر» متعلق به شرکت اعتباری کوثر مرکزی، بیشترین حجم و ارزش معاملاتی را با نقل و انتقال نزدیک به 251 میلیون ورقه سهام به ارزش بیش از 263 میلیارد ریال به دست آورده است.

همچنین امروز نمادهای «ثپردیس»، «شتوکا» و «بمپنا» بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «دماوند»، «غفارس» و «حسینا» بیشترین کاهش قیمت را به نام خود ثبت کردند.

بازار تسهیلات مسکن نیز میزبان دادوستد 47 هزار و 641 ورقه به ارزش بیش از 36 میلیارد ریال بود و همچنان تسه9509 در صدر این بازار به لحاظ حجم و ارزش قرار دارد. امتیاز تسهیلات مسکن مردادماه 93 با 712 هزار ریال و تسه اسفندماه 94 با 770 هزار ریال به ترتیب با کم‌ترین و بیشترین قیمت، معامله شدند.

بیش از یک هزار میلیارد ریال ارزش مبادلات اوراق با درآمد ثابت

همچنین در بازار اوراق با درآمد ثابت، شاهد نقل و انتقال یک میلیون و 460 هزار ورقه به ارزش بالغ بر یک هزار و 401 میلیارد ریال بودیم که حدود نیمی از ارزش معاملات امروز را در اختیار گرفت.

بازار شرکت‌های کوچک و متوسط یا SME نیز میزبان معامله 226 هزار ورقه به ارزش بیش از 10 میلیارد ریال بود.

در تابلو ETFها نیز بیش از 3 میلیون ورقه دست به دست شد که ارزشی نزدیک به 41 میلیارد ریال را دارا بود و صندوق سرمایه‌گذاری اعتمادآفرین پارسیان بیشترین حجم و ارزش معاملاتی را در این تابلو تجربه کرد.



منبع : بورس نیوز
برچسب ها: تابناک ، استانها ، آیفکس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار