با کسب 5 عنوان برتر و احراز بیشترین عناوین برتر در میان مراکز استانی رسانه ملی روی داد؛
درخشش حوزه معاونت فني صداوسیمای مركزخراسان رضوي درسيزدهمين اجلاس سراسري فناوري رسانه درتهران حائز 5 عنوان برتر گردید. رئیس رسانه ملی تصریح کرد : یکی از اولویت های رسانه ملی استفاده از فضای مجازی و امکان تعاملی شدن رسانه از طریق پهن باند و ارتقای ضریب نفوذ برودکست و تلویزیون ، حتی برتر از گذشته است.
کد خبر: ۳۶۳۵۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵ 19 January 2017
به گزارش تابناک رضوی، صدا و سیمای مركزخراسان رضوي در مراسم ویژه اختتامیه سیزدهمین اجلاس فناوری رسانه که با حضور رییس رسانه ملی برگزار شد موفق به كسب 5 عنوان شاخص و حائز بيشترين عناوين برتر در میان مراكز استاني شد.
 
این عناوین و لوح‌ها که در مراسم امروز به  نمایندگی از صدا و سیمای خراسان رضوی به محسن نصرپور، مدیر کل رسانه ملی در استان تقدیم شد، عبارتند از :
 
 
١- لوح و تنديس برتر واحد پشتيباني فني
 
٢- لوح و تنديس برترواحد فرستنده هاي تلويزيوني
 
٣- لوح و تنديس برتر واحد مانيتورينگ فني
 
٤- لوح برگزيده واحد ارتباطات زميني
 
٥- لوح برگزيده مركز برتر با بيشترين امتياز
 
درخشش صدا و سیمای خراسان رضوی در اجلاس سراسری فناوری رسانه 

در قسمتی از این آیین ، دکتر علی عسکری، رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه بهره گیری از فضای مجازی و تلویزیون تعاملی اولویت های جدی صداوسیما است اظهار کرد: اجلاس سراسری فناوری رسانه ، اجلاسی پرکار و ارزشمند است که یک کارگاه تحقیقاتی ، پژوهشی و آموزشی به تمام معنا به حساب می آید.
وی افزود: ارایه بیش از 50 موضوع علمی و تبادل دانش در این اجلاس، نشان از نوآوری های ارزشمند و چشمه جوشان علمی و فناوری در رسانه ملی دارد، این خلاقیت ها در تمام حوزه های فنی سازمان وجود دارد و ارایه بیش از 200 نوآوری مختلف نمونه ای از آن است.
رئیس رسانه ملی ادامه داد: افتخار می کنیم که حدود 65 شبکه تلویزیونی و 83 شبکه رادیویی را بدون مشکل اداره می کنیم و پیش می بریم و با شبکه های جهانی رقابت می کنیم.
دکتر علی عسکری همچنین تاکید کرد: حرکت در جهت ارایه سرویس تلویزیونی تعاملی (IPTV) یکی دیگر از سیاست های سازمان صدا و سیماست و حمایت و همکاری با ارایه دهندگان سرویس IPTV نیز از جمله اولویت های فوری رسانه ملی است.

در بخش دیگری از این آیین رئیس سازمان صدا و سیما ، از چهار دستاورد بومی سازی شده معاونت توسعه و فناوری رسانه با هدف خودکفایی ، رادیو نماها شامل چهار رادیوی آوا ، جوان ، قرآن و مراکز استانها ، مرحله اول فیبر نوری استان خراسان رضوی و کتاب فناوران آسمانی درباره شهدای معاونت توسعه و فناوری صدا وسیما رونمایی شد.

درخشش صدا و سیمای خراسان رضوی در اجلاس سراسری فناوری رسانه 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار