عزیز پور
ازنظر کمیت، جمعیت کثیری برای حضور در این کنگره پیش بینی شده است آنچنانکه مسئولین وجوانان ازاستانهای مختلف کشوردرکنارمقامات کشوری ولشکری وازجمله وزارت ورزش وجوانان در این کنگره مهم حضورخواهند داشت .
کد خبر: ۳۶۳۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴ 20 January 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک لر ستان؛علی عزیزپور گفت : کنگره ایی که در اوایل بهمن ماه سال جاری تحت عنوان کنگره ملی جوانان برگزار خواهدشداز نظر کمی وکیفی کنگره عظیمی محسوب می شود.
علی یاور عزیزپور با اشاره به جنبه کمی این کنگره ،افزود: ازنظر کمیت، جمعیت کثیری برای حضور در این کنگره پیش بینی شده است آنچنانکه هم مسئولین وهم جوانان ازاستانهای مختلف کشوردرکنارمقامات کشوری ولشکری وازجمله وزارت ورزش وجوانان در این کنگره مهم حضورخواهند یافت .
 
 
وی با اشاره به جنبه کیفی این کنگره نیز گفت: بیش از 20 نفر از وزرای محترم یا معاونین مرتبط با آنان در کنار تمام استانداران استانهای کشور برای حضور دراین کنگره دعوت شده اند؛همچنین بالغ بر 22 یا 23 نفر از مدیران کل دستگاه های اجرایی که عضوستاد ساماندهی جوانان در استانها هستند در این کنگره شرکت خواهند داشت که همه این موارد راباید به عنوان جنبه کیفی این کنگره درنظرگرفت.
عزیزپور اضافه کرد: درواقع معاون اول ریاست جمهور دراین کنگره به عنوان مهمان ویژه حضورپیدا خواهند کرد تا مشکلات ورزش وجوانان درحضورایشان بررسی شود.
وی با تاکیدبر اینکه کنگره ملی جوانان از جهت کمی وکیفی کنگره عظیمی است، تصریح کرد: این کنگره یک برنامه ریزی دقیق وتلاش ارزشمندی است که به صورت خلاقانه ایی توسط وزارت ورزش وجوانان طراحی شده وفرصت مناسبی است تا مسئولین ارشد وزارت خانه ها واستانها بیش از پیش به مشکلات جوانان حساس شده ومشکلات حوزه جوانان را بررسی کنند.
عزیزپوردراین گفت وگو ، برگزاری این کنگره را حرکتی بسیار امیدوارکننده از سوی وزارت ورزش وجوانان به عنوان دبیرخانه آن، برشمرد وخاطر نشان کرد: اگر این موضوع به درستی مورد توجه قراربگیرد هم جوانان احساس رضایت خواهند کرد وهم عمده مشکلات آنان امکان مرتفع شدن را پیدا می کند.
وی با اشاره به حضورفعال اداره ورزش وجوانان استان لرستان درکنگره ملی جوانان اظهارداشت: امیدواریم که خروجی این کنگره وهرکنگره ایی که مانند این کنگره عظیم برگزار می شود بتواند مشکلات جوانان را درحوزه های مختلف حل کند.
عزیزپوردر ادامه گفت وگوی خود با ضمن اشاره به مشکلات ومسائل مختص به حوزه جوانان ،عمده مشکلات جوانان را مشکل اشتغال ،مسکن ،ازدواج، مسائل آموزشی ، آسیب های اجتماعی ،مسائل هویتی واوقات فراغت جوانان دانست وابرازامیدواری کردکه با توجه به خروجی که از این کنگره یا کنگره هایی شبیه این گرفته می شود با همفکری و کمک یکدیگر در قالب ستاد ساماندهی جوانان استان این مشکلات برطرف گردد.
 
 
 دستگاه های اجرایی بایدمسائل جوانان را به عنوان یک دغدغه فرادستگاهی مورد توجه قراردهند
 
وی با بیان اینکه قاعدتا اینچنین کنگره هایی پیامدهای خوبی خواهند داشت، یادآورشد: اعتبارات لازم این موضوع را هم درنظر خواهند گرفت وبه دستگاه های مختلف خواهند داد.
عزیزپور با بیان اینکه دستگاه های اجرایی استان باید دراین خصوص کمک کنند وکار را وابسته به خودشان بدانند به برنا گفت: دستگاهای اجرایی باید مسائل جوانان رادر ذیل برنامه های خودبه عنوان یک دغدغه فرا دستگاهی مورد توجه قراردهند وبرای این موضوع هم از اعتبارات دستگاهی استفاده کرده وهم درذیل برنامه هایشان این برنامه هارا تعریف کنند.
مدیرکل اداره ورزش جوانان لرستان بیان داشت: بایدبراساس این برنامه هاو به کمک یکدیگرجوانانی را برای آینده این مملکت تربیت کنیم که هم رضایت آنان حاصل شودوهم درجهت شادی ونشاط وشوری که نیاز است درایام جوانی درمیان جوانان حاکم شود بتوانیم تلاشی کرده باشیم.
علی یاور عزیزپور در پایان گفت وگوی خود با برنا در خصوص مسائل هویتی جوانان نیز تاکیدکرد: با توجه به هویت نظام اسلامی- ایرانی بایدبتوانیم به شکل گیری هویت جوانانمان براین مبنا تلاش کرده وجوانانی را برای اداره این مملکت تربیت کنیم تادر پایان کار با سنجشی که ازعملکرد خود داریم هم رضایت درونی خود وهم رضایت جوانان را داشته باشیم و درضمن مورد رضایت باریتعالی نیزقرار بگیریم
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار