امام جمعه قصرشیرین
امام جمعه قصرشیرین گفت: روزه غزه، روز وحدت امت واحد اسلامی در برابر جهان کفر، بت پرستی و استکبار جهانی است.
کد خبر: ۳۶۴۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱ 21 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،حجت‌الاسلام علی ملکی با اشاره به ضرورت وحدت جهان اسلام در روز غزه  اظهار داشت: روز غزه روزی است که تمام ملتهای جهان به‌ویژه امت واحد اسلامی باید دست در دست هم در مقابل تمام کفر، شرک و بت پرستی عصر حاضر بایستند.

امام جمعه قصرشیرین با اشاره به اینکه اکنون مصداق بارز شیطان در جهان اسرائیل، آمریکا و حامیان آنها هستند گفت: جهان اسلام باید با تمام قوا و وجود از مسلمانان غزه و فلسطین حمایت همه جانبه داشته باشند و این خواسته اصلی قرآن و رسول خدا(ص) است.

ملکی با بیان اینکه قلب هر انسان آزادی خواهی با دیدن جنایتهای هولناک اسرائیل در فلسطین و غزه مالامال از اندوه و درد می‌شود عنوان کرد: همه ملتهای مسلمان شاهد این هستند که چطور زنان و کودکان مظلوم و بی‌سلاح فلسطین و غزه در برابر جنایات این حیوانات وحشی به خون و خاک کشیده می‌شوند.

وی وظیفه همه مسلمانان را ایستادن در برابر مصداق کامل کفر و جنایت یعنی اسرائیل و آمریکا دانست و اظهار کرد: دشمنان  به دنبال تفرقه‌افکنی و آتش‌افروزی در بین ملتهای مسلمان هستند و در صورتی که مسلمانان وحدت نداشته باشند، خیانت بزرگی در حق اسلام و امت اسلامی کرده‌اند.

امام جمعه قصرشیرین با اشاره به اینکه جا دارد که مسلمانان جهان تمام شبانه روز برای مسلمان فلسطین و غزه خون گریه کنند عنوان کرد: اسرائیل جنایتکار حق حیات را از این مردم مظلوم گرفته و عجیب این جا است که رژیمهای عربی در راستای خدمت به اهداف صهیونیستی در برابر این همه جنایات سکوت اختیار کرده‌اند.

وی با بیان اینکه همواره رژیم آل‌سعود و سایر رژیمهای عربی دیکتاتور منطقه با استفاده از بیت‌المال مسلمانان به تقویت تسلیحاتی رژیم صهیونیستی می‌پردازند گفت: جهان اسلام باید به حرف این سران عرب که در واقع بردگان غرب هستند گوش ندهد و از تمامی امکانات برای یاری رساندن به ملت مظلوم فلسطین استفاده کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار