تابناک / دکتر سلمان پور با اشاره به اینکه تاکنون افراد زیادی به عنوان شهردار به رشت آمدند گفت: این که دکتر ثابت قدم یک شهردار بومی است جای خوشحالی دارد و شهروندان از این موضوع بسیار خرسند هستند.
کد خبر: ۳۶۴۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶ 21 January 2017
تابناک / دکتر سلمان پور با اشاره به اینکه تاکنون افراد زیادی به عنوان شهردار به رشت آمدند گفت: این که دکتر ثابت قدم یک شهردار بومی است جای خوشحالی دارد و شهروندان از این موضوع بسیار خرسند هستند.

من از نزدیک با خصوصیات اخلاقی و منش ایشان آشنایی دارم و او را در کار خود به واسطه تحصیلات و تجربه اش در زمینه مدیریت شهری که بسیار جدی است می ستایم و معتقدم که کار خود را تا کنون به درستی انجام داده است.

او گفت: البته همه شهرداران به نوبه خود کارهای عمرانی خوبی انجام دادند اما شاید در انجام کارهای اجرایی از آنها حمایت نمی شد و یا توانایی به ثمر رساندن ایده و یا طرح مد نظرشان را نداشتند و در نهایت کنار گذاشته می شدند اما دکتر ثابت قدم با وجود مشکلاتی که در این شهر در زمینه های مختلف وجود دارد توانست کارهای بزرگی را به سرانجام برساند که نه تنها در پرونده شهرداری ایشان بلکه در ذهن همه شهروندان خواهد ماند.

عضو کانون وکلا گفت: هر کس اگر جای ایشان بود زیر فشارها، انتقادات و مخالفت هایی که وجود داشت نمی توانست کار به این بزرگی را به سرانجامی این چنین نیک برساند. برنامه های او بسیار خوب است و کارهایی که قرار است در آینده انجام دهد نیز بسیار قوی و با پشتوانه عقلی و تجربی ایشان است و آن کاری که به نظر او به نفع جامعه و مردم این شهر باشد انجام خواهد داد.

دکتر سلمان پور همچنین گفت: بنده گاها با دانشجویان خود و یا در جمع دوستانم در مورد رشت صحبت می کنم آنها نیز اعلام رضایت می کنند البته ممکن است عده ای از بازاریان داران که در مسیر خط ویژه مغازه دار هستند از این طرح ناراضی باشند که شنیده ام آقای شهردار برای آنها نیز تمهیداتی اندیشیده است.

او تاکید کرد: باید بپذیریم که نمی توان طرحی اجرا کرد که هیچ مخالفی نداشته باشد ولی باید کاری که به نفع این شهر است را انجام د هیم. آقای دکتر ثابت قدم حقیقتا آدم کار بلدی است اما یک مقدار صراحت لهجه دارند که ممکن است به مزاق بعضی خوش نیاید.

دکتر سلمان پور ادامه داد: شهردار جوان رشت کم و بیش مشاوره هایی که از دوستان حقوقی دریافت می کند را به کار می گیرد و این نشانه خوبی است بنده به شخصه با استیضاح ایشان شدیدا مخالف هستم و معتقدم باید به او فرصت کار بیشتری داده شود این نمی شود که تا شهرداری می آید کاری را انجام داده و نداده ، در اواسط پروژه ها او را استیضاح کنیم. /گیل خبر
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار