تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری از تخصیص 20 میلیارد دلار به اعتبارات جاری و عمرانی کشور خبر داد و گفت: از این مبلغ 10 میلیارد و 500 میلیون دلار به طرح‌های توسعه استانی اختصاص یافت.
کد خبر: ۳۶۵۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶ 22 January 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- قاسم سلیمانی دشتکی سوم بهمن ماه در جلسه شورای هماهنگی بانک‌ها، اظهار کرد: سیستم متمرکز بانکی استان باید همانند سایر استان‌ها جوابگوی استعلامات دادگستری برای مسدودکردن حساب‌های افراد با سابقه کیفری شوند.

وی با اشاره به اینکه برخی بانک‌ها در قبال پرداخت تسهیلات، سند ملکی مطالبه می‌کنند، تصریح کرد: سیستم بانکی طبق مصوبات ابلاغ شده عمل کند و وثیقه‌ای خارج از مصوبات مطالبه نشود.

استاندار سفته را سندی معتبر در امور بانکی دانست و گفت: در صورتیکه افراد اقساط خود را به موقع به بانک‌های عامل پرداخت نکنند، سیستم بانکی موظف به اجرا گذاشتن سفته‌های آنان است.

سلیمانی دشتکی افزود: قبل از فعالیت سیستم بانکی، ابتدا لازم است سیستم‌های اجرایی، پروژه‌های اجرایی خود را مشخص کند تا سیستم بانکی نیز متناسب با مشکلات و اهمیت پروژه‌ها تسهیلات را پرداخت کند.

وی از تخصیص 20 میلیارد دلار به اعتبارات جاری و عمرانی کشور خبر داد و گفت: از این مبلغ، 10 میلیارد و 500 میلیون دلار به طرح‌های توسعه استانی اختصاص یافت.

استاندار خاطرنشان کرد: هر استانی که تعداد طرح‌‌های توجیهی اقتصادی و مالی آن بیشتر باشد قطعاً سهم بیشتری از اعتبارات صندوق توسعه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار