مدیرعامل شهرکهای صنعتی استان خبرداد؛
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام گفت : جهت توسعه و تجهیز زیر ساخت های شهرک و نواحی صنعتی در شهرستان چرداول اعتباری بالغ بر 9میلیارد ریال اختصاص یافته است.
کد خبر: ۳۶۵۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳ 23 January 2017
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام گفت : جهت توسعه و تجهیز زیر ساخت های شهرک و نواحی صنعتی در شهرستان چرداول  اعتباری بالغ بر 9میلیارد ریال اختصاص یافته است.

 مرتضی دارایی  روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار تابناک ایلام گفت: هم اکنون 17 واحد تولیدی.صنعتی در حال بهره‌برداری در ناحیه و شهرک صنعتی سرابله و شباب وجود دارد که 12 واحد فعال می باشند.
وی افزود: دو طرح بزرگ کوشاب غرب و شرکت فولادگستر  آتنا در این نواحی در دست اجرا می باشند که پروژه بزرگ کوشاب غرب تولید کننده 3 نوع نوشیدنی  ماء الشعیر تا پایان سال جاری به بهره برداری رسیده و زمینه اشتغال 40 نفر را فراهم می نماید.
دارایی اظهار کرد : کارخانه فولاد گستر نیز از پیشرفت فیزیکی 65 درصدی برخوردار است که با اعتباری بیش از 1 هزار و 200میلیارد ریال(120 میلیارد تومان ) در سال 96 به بهره برداری رسیده که زمینه اشتغالزایی 100نفر را بصورت مستقیم  فراهم می کند.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام  تاکید کرد:رونق تولید و صنعت و به تبع آن فراهم سازی بستر لازم و مناسب برای تحقق این مهم در دولت تدبیر و امید بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است تا جاییکه  امروز شاهد تحولاتی مهم در شهرک ها و نواحی صنعتی در سطح استان هستیم.
وی  یادآور شد : شهرک صنعتی سرابله و شباب از مراکز مهم فعال در سطح استان ایلام می باشند که در دو سال گذشته و با همت دولت اقدامات مهمی در زمینه های برق رسانی و ارتقای توان  آن ودومداره کردن. گازرسانی،  فضای سبز، تجهیز و تعمیر شبکه آبرسانی  و خرید ماشین آلات آتش نشانی صورت گرفته است.
دارایی با اشاره به این نکته که این  شهرک صنعتی قبلا در اختیار جهاد بوده که پس از واگذاری به شهرک های صنعتی این اقدامات مهم در آن در دولت یازدهم صورت گرفته است.
وی اعتبارات  هزینه شده برای اجرای ی نامه های ذکر شده را بالغ بر 8 میلیارد ریال عنوان کرد.
وی همچنین عنوان کرد در دولت دکتر روحانی در دو سال گذشته بالغ بر 20 میلیارد ریال برای شهرک صنعتی شباب از محل اعتبارات داخلی و عمرانی استان هزینه شده است که از نگاه  ویژه استاندار و معاونین ایشان در تحقق این موضوع  تقدیر و تشکر می کنیم.
دارایی از پیگیری واحدهای نیمه تعطیل و تعطیل استان در مرکز با حضور  نمایندگان و استاندار استان  خبر داد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار