کد خبر: ۳۶۵۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱ 23 January 2017
با این که استاندار لرستان و مدیر فرودگاه خرم‌آباد از افزایش شرکت‌های هواپیمایی برای همکاری در این فرودگاه خبر داده بودند اما این کار تحقق پیدا نکرده است.
 پروازهای فرودگاه خرم‌آباد به دلیل عملیات اجرایی روکش باند و برای رفع مشکل نشست‌وبرخاست‌ هواپیماهای پهن‌پیکر از اواسط مردادماه امسال لغو و چهارم آذر با پایان عملیات، پروازها ازسر گرفته شد.
هوشنگ بازوند استاندار لرستان در آبان ماه گفته بود: با شرکت هواپیمایی "آسمان" رایزنی‌هایی کرده‌ایم و بر اساس توافق‌های انجام‌شده قرار است روزهای شنبه در فرودگاه خرم‌آباد پرواز داشته باشد.
‌همچنین غلامرضا بنی‌صدر مدیر فرودگاه خرم‌آباد دراین‌باره به ایسنا گفته بود: استاندار لرستان با شرکت هواپیمایی رایزنی کرده که به‌احتمال‌زیاد با ما همکاری می‌کند و اعلام آمادگی کرده ‌است.
وی یادآور شده بود: «در حال حاضر شرکت‌های هواپیمایی تابان و ماهان با ما همکاری دارند و پروازها به مقصد تهران و مشهد برقرار می‌شود.»
پیگیر این وعده شدیم و بنی‌صدر در پاسخ به پرسش ایسنا که چرا باوجود صحبت‌های مطرح‌شده، افزایش همکاری با شرکت‌های هواپیمایی جدید در فرودگاه خرم‌آباد انجام نشد؟ گفت: به همراه استاندار لرستان پیگیری‌های زیادی در این مورد داشته‌ایم که فعلاً شرکت هواپیمایی "آسمان" جواب نداده است.
مدیر فرودگاه خرم‌آباد تأکید کرد: شرکت هواپیمایی برای کاری که انجام می‌دهد به فکر سود است و در این راستا نیاز است که یکسری امکانات ازجمله دفتر شرکت و... را برای آن فراهم کنیم.
به‌هرحال و با توجه به شرایط "آسمان" فعلاً به آسمان خرم‌آباد نمی‌آید و همچنان چشم‌ها به "ماهان و تابان" است.
لازم به ذکر است شرکت هواپیمایی آسمان در سال ۱۳۵۹ از ادغام چهار شرکت هوایی ایر تاکسی، پارس ایر، ایر سرویس و هور آسمان تشکیل یافت. هواپیمایی آسمان هم‌اکنون وسیع‌ترین شبکه پروازی به شهرهای داخلی با تأکید بر پرواز به مناطق محروم کشور را دارد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار