اعلام عملکرد مدیریت شهرسازی شرکت عمران، آب و خدمات کیش در 9 ماه نخست سال 95
کد خبر: ۳۶۵۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲ 23 January 2017
Image result for ‫ساخت هتل در جزیره کیش‬‎
به گزارش تابناک کیش: در 9 ماه نخست سال 95 تعداد یک هزار و 987 پایان کار، مجوز و گواهی در مدیریت امور شهر سازی شرکت عمران، آب و خدمات کیش صادر شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در 9  ماه نخست امسال تعداد یک هزار و 987 مجوز در خصوص پروانه ساخت، گواهی پایان کار، تمدید پایان کار، عدم خلاف و تعمیرات اساسی در واحد امور شهرسازی شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش صادر شده است.

بنابر این گزارش، تعداد 208 گواهی پایان کار برای انواع کاربری، تعداد 202 مجوز  و گواهی برای 911 هزار و 99 متر مربع و تعداد یک هزار و 577گواهی تمدید پایان کار برای 6 میلیون و 610 هزار و 182 متر مربع از این مدیریت صادر شده است.

این تعداد گواهی و پروانه ساختمانی کاربری های مسکونی، تجاری، اداری، آموزشی، ورزشی، فرهنگی و سایر کاربری ها جهت فعالیت های صنعتی، گردشگری، هتل، رستوران و کارگاه و انبار  را شامل می شود.

همچنین در خصوص اصلاح مراحل و حذف بوروکراسی اداری، صدور مجوزها و پاسخگویی در جهت تکریم ارباب رجوع تمامی در خواست ها در این حوزه از آبان 92 به صورت روزانه ثبت نام و برنامه ریزی می شود بطوریکه پاسخگویی بیش از  90 درصد درخواست ها در بازه زمانی 72 ساعته  انجام می شود. این حوزه در نظر دارد با تلاش شبانه روزی و بی وقفه خود رضایت تمامی شهروندان و سرمایه گذاران را فراهم کند.

در همین راستا تعدادی از ضوابط و مقررات از جمله الزام نصب تابلو روز شمار برای تمامی پروژه های بالای 2000 متر مربع به جهت ضرورت کنترل و نظارت برنامه زمان بندی، جرائم اضافه ساخت ( تخلفات ساختمانی) با نگرش کنترل سیما و منظر شهری، ضوابط تعداد واحدهای مجاز و قابل واگذاری به منظور افزایش کیفیت زندگی، تدوین ضوابط و مقررات مربوط به ایجاد و توسعه فضای سبز جزیره با اختصاص حداقل 5 درصد عرصه به فضای سبز در کاربری های مسکونی با کاشت یک اصله درخت ارزشمند به ازای هر 100 متر مربع و اختصاص 20 درصد از عرصه به فضای سبز در کاربری های صنعتی و انبار، تدوین ضوابط و تعیین سرانه های فرهنگی، تفریحی، ورزشی، درمانی، آموزشی و تأسیسات شهری برای زمین های بیش از 2000 متر مربع متراژ به منظور افزایش کیفیت زندگی، تدوین ضوابط برای تعیین ضریب افزایش قیمت تراکم برای ساختمان های بلند مرتبه، ضوابط تأمین پارکینگ ها در تمامی کاربری ها، ضوابط جانمایی آسانسور و راه پله، ضوابط مربوط به فاز 7 صدف در جهت ایجاد و افزایش کیفیت سیما و منظر شهری، ضوابط مربوط به فاز F3 در جهت ایجاد سیما و منظر شهری مناسب، بازنگری و ضوابط و مقررات هتل های 4 و 5 ستاره در شورای معماری و شهرسازی کیش اصلاح و در کمیته شهرسازی این شرکت تنظیم و تصویب شد.

برگزاری منظم جلسات شورای شهرسازی و معماری به صورت ماهیانه، اصلاح ضوابط مربوط به کاربری های زیر زمین به منظور حفظ محیط زیست و منابع طبیعی، پیاده سازی نرم افزار بومی مربوط به خدمات مهندسان ناظر و برنامه ریزی در جهت سهمیه ناظران، بررسی کلیه پیشنهادهای تغییر و اصلاح طرح های اجرایی توسط سرمایه گذاران، تهیه طرح های راهبردی و موضعی برای ساماندهی مشاغل مزاحم در سطح جزیره زیبای کیش  نیز از دیگر وظایف این حوزه می باشد.

شایان ذکر است، اقدامات مدیریت شهرسازی شرکت عمران، آب و خدمات کیش، در راستای تسریع در روند ارائه خدمات مناسب و مطلوب به سرمایه گذاران و ساکنان جزیره زیبای کیش انجام می شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار