در جلسه صحن رسمی شورا؛
تابناک مرکزی: تاج آباد با بیان اینکه حادثه ساختمان پلاسکو به ما گوشزد می کند که در استان مرکزی شناسایی ها را انجام دهیم و در جهت ایمن سازی و دفع خطرات از شهر و شهروندان تلاش کنیم گفت: با توجه به اینکه به شرایط انتخاباتی نزدیک می شویم از خبرنگاران خواهشمندم اخباری نسنجیده منعکس نشود و سزاوار نیست بحث و التهابی ایجاد شود درحالی که مردم بیش تر از هر وقتی نیاز به آرامش دارند.
کد خبر: ۳۶۵۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵ 23 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، اسمائیل تاج آباد رئیس شورای شهر اراک عصر امروز در نشست صحن علنی شورای شهر با اشاره به حادثه ساختمان پلاسکو و تسلیت شهادت تعدادی از آتش نشانان اظهار داشت: آتشنشانی اراک از همان ابتدا یک تیم را برای کمک و هم استفاده از تجربیات به آن محل فرستاد، ما هم در استان مرکزی باید شناسایی ها را انجام دهیم و در جهت ایمن سازی و دفع خطرات از شهر و شهروندان تلاش کنیم.

وی افزود: این حادثه میتواند به ما گوشزد کند و شورا هم باید ورود کند به این قضیه و همچنین بقیه دستگاه ها هم پای کار بیایند و از امکاناتی که در استان هست باید استفاده شود و مانور داشته باشیم.

رئیس شورای شهر اراک در رابطه با مشکلات پیش آمده در جلسه گذشته شورا افزود: افراد شورا در کمال رفاقت و همکاری کار هارا پیش می برند اما طبیعتا اختلاف نظر هایی هم وجود دارد اما خروجی آن نظر شورا است و احترام میگذاریم.

وی تصریح کرد: با توجه به این که انتهای کار شورا هستیم و به شرایط جو انتخاباتی نزدیک می شویم  از خبرنگاران خواهشمندم اخباری نسنجیده منعکس نشود و سزاوار نیست بحث و التهابی ایجاد شود درحالی که مردم بیش تر از هر وقتی نیاز به آرامش دارند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار