با حضور رئیس فدراسیون نجات‌غريق و غواصي انجام می‌شود
هیأت‌ ورزشی نجات‌غريق و غواصي استان قم رئیس جدید خود را برای یک دوره چهار ساله در دوازدهمين روز بهمن‌ماه با برگزاری مجمع انتخابات خواهد شناخت.
کد خبر: ۳۶۵۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۷ 24 January 2017
به گزارش تابناک قم، مجمع انتخابات هیأت‌ نجات‌غریق و غواصی استان قم بعد از پایان دوره چهار ساله رئیس سابق و معرفی سرپرست جدید این هیأت‌ ورزشی، روز سه‌شنبه دوازدهم بهمن‌ماه با حضور رئیس فدراسیون نجات‌غریق و غواصی، مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و سایر اعضای مجمع برگزار خواهد شد تا سکاندار جدید این هیأت‌ ورزشی معرفی شود.

مجمع انتخابات هیأت‌ نجات‌غریق و غواصی استان قم به منظور انتخاب رئیس جدید این هیأت‌ ورزشی در حالی برنامه‌ریزی شده است که دوره چهار ساله رئیس قبلی آن یعنی محمدعلی مرادی به طور کامل تمام شده و وی دیگر برای ریاست این هیأت‌ کاندیدا نشد.

بعد از رفتن محمدعلی مرادی از این مسؤولیت، تا زمان برگزاری مجمع انتخابات، این هیأت‌ ورزشی به صورت سرپرستی اداره می‌شود و اکنون با توجه به برنامه‌ریزی برای برگزاری مجمع انتخابات، در آستانه شناختن رئیس جدید خود برای دوره چهار ساله تا 1399 است.

این در شرایطی است که مهر ماه سال 1391 مجمع قبلی انتخابات هیأت نجات غریق و غواصی قم با حضور حمیدرضا خمجانی دبیر وقت فدراسیون نجات غریق و غواصی، عباس جهان‌بینی مدیر کل وقت تربیت ‌بدنی استان قم و سایر اعضای مجمع این هیأت برگزار شد.

در آن مجمع تقریبا تمام اعضای مجمع انتخابات هیأت نجات غریق و غواصی استان قم حضور داشتند و واجدین شرایط رأی دادن، در نهایت محمدعلی مرادی از پیشکسوتان این رشته را به عنوان رئیس جدید این هیأت ورزشی برای مدت چهار سال انتخاب کردند.

آن مجمع در حالی برگزار شد که قبل از برگزاری انتخابات سال 91، علی فرهمندموحد رئیس هیأت نجات غریق و غواصی استان قم بود که از این هیأت راهی والیبال شد و مسؤولیت سرپرستی هیأت والیبال استان قم را نیز بر عهده گرفت، اما اداره هیأت نجات غریق و غواصی قم به صورت سرپرستی انجام شد تا انتخابات مجمع تعیین‌کننده رئیس جدید آن باشد.

تنها کاندیدای چهار سال قبل برای به دست آوردن کرسی ریاست هیأت نجات غریق و غواصی استان قم در مجمع انتخابات این هیأت ورزشی در سال 91، محمدعلی مرادی بود که از جمع 17 رأی اعضای مجمع این هیأت، تمام آراء را به خود اختصاص داد و رئیس هیأت نجات غریق و غواصی استان قم شد.

اما با پایان دوره چهار ساله ریاست محمدعلی مرادی در هیأت نجات غریق و غواصی استان قم، بلافاصله با ابلاغ رسمی فدراسیون نجات غریق و غواصی، اصغر اسماعیلی یکی از مربیان و فعالان نجات غریق، به عنوان سرپرست این هیأت ورزشی منصوب شده تا اداره امور هیأت را در دست بگیرد و اکنون وی تنها کاندیدای انتخابات روز دوازدهم بهمن ماه محسوب می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار