جوابیه ای درپی درج خبر کتک کاری فعال رسانه ای خوزستان در خانه صنعت و معدن
کد خبر: ۳۶۶۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳ 24 January 2017
درپی درج خبر کتک کاری فعال رسانه ای خوزستان در خانه صنعت و معدن جوابیه ای از طرف بیژن پناهی زاده رئیس خانه صنعت و معدن به این پایگاه خبری ارسال شد که به شرح ذیل می باشد : 

رسانه در عصر کنونی موضوع دسترسی سریع به اخبار یکی از مهمترین نیازهای بشر است و فضای مجازی کمک نموده انتشار خبر و اطلاعات بیش از پیش سرعت گیرد در این بین افرادی با راه اندازی سایت یا پایگاه اطلاع رسانی قصد کمک به انتشار اخبار را دارند. در طی 48 ساعت گذشته عده ای بیانیه ای را امضاء نمودند مبنی بر محکومیت توهین یا هتک حرمت به خبرنگار زن! در صورتی که این خبراز اساس کذب محض بوده است و موضوع ساختگی جهت تاثیر بر اذهان عمومی بوده است .

اینجانب بیژن پناهی زاده رئیس خانه صنعت ،  معدن و تجارت خوزستان در طول 9 سال مدیریت تشکلهای صنعتی و معدنی چه در استان چه در کشور ارتباط بسیار خوبی با حوزه رسانه و خبرگزاری هایی چون ایرنا ، ایسنا ، فارس ، تسنیم ، ایلنا و روزنامه های بسیار زیادی در کشور داشته ام که حتی در یک مورد با خبرنگاران عزیز و محترم مشکلی نداشته ام.

اینجانب با نگاشتن حدود 185 یاداشت در روزنامه ها و فضای مجازی کشور خود اهل قلم وخبرنگار می باشم وهیچگاه به خبرنگاران محترم که خود را از آنان می دانم توهین نخواهم کرد.

بزودی موضوع را شخصا از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهم کرد وبا ارائه مستنداتی نشان خواهم داد که چنین توهینی  از طرف بنده صورت نگرفته است . 

 در پایان برای کلیه اصحاب رسانه آرزوی سلامتی وپیروزی دارم وآمادگی همکاری نزدیک وصمیمانه با تک تک این عزیزان در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس اسلامی  درسال اقتصاد مقاوتی ،اقدام وعمل را دارم

منبع: تابناک
برچسب ها: بیژن پناهی زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار