کد خبر: ۳۶۶۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰ 24 January 2017
به گزارش تابناک یزد،معاون فني شركت شهرك‌هاي صنعتي استان يزد از بهره‌مندي چهار شهرك و ناحيه صنعتي استان از سيستم مخابراتي GSM براي برقراري ارتباطات مخابراتي خبر داد.
 ‌علي نقيبي با اعلام اين خبر گفت: با عنايت به رسالت اين شركت در ايجاد زيرساخت‌هاي مورد نياز خدماتي و ارتباطي براي واحدهاي صنعتي، در تعدادي از نواحي صنعتي استان كه از امكانات مخابراتي برخوردار نبودند، سيستم ارتباطي GSM با همكاري شركت مخابرات استان طراحي و اجرايي شد.

وي افزود: در حال حاضر واحدهاي صنعتي مستقر در شهرك صنعتي بافق و نواحي صنعتي بهاباد، هرات و بهمن ابركوه مي‌توانند از خدمات ارتباطي همچون تلفن همراه،‌ اينترنت، فاكس و ايميل استفاده كنند.

نقيبي با اشاره به نياز صنعت به برقراي ارتباطات مخابراتي، اظهار كرد: در دنياي امروز كه به دنياي ارتباطات نامگذاري شده است، استفاده از وسايل ارتباطي همچون تلفن همراه و اينترنت داراي اهميت دوچنداني است و توليد كنندگان نيز از اين قاعده مستشني نيستند.

وي ادامه داد: سيستم ارتباطي GSM به معناي سيستم جهاني ارتباطات همراه است و در سال‌هاي گذشته در مناطق روستايي و صعب العبور كه تلفن نداشتند، مورد استفاده قرار مي‌گرفت.

نقيبي در خصوص نقش زيرساخت‌ها براي حضور سرمايه‌گذاران در شهركهاي صنعتي نيز بيان كرد: هرچه خدمات زیرساختی در زمینه‌های ایجاد شبکه آب، گاز، مخابرات و شبکه‌های حمل‌ و نقل و دسترسی برای واحدهای صنعتی بیشتر شود، روند کسب و کار آنها با سرعت بیشتری طی‌خواهد شد و همچنین تمایل واحدهای صنعتی برای حضور در شهرک‌های صنعتی بیشتر می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار