اخبار پلیس/
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری عامل توزیع چک پول تقلبی در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۳۶۶۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰ 24 January 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "رضا  شیرزادی" اظهارداشت: در چند روز گذشته تعدادی چک پول تقلبی در سطح شهر کرمانشاه مشاهده شده بود که با توجه به حساسیت موضوع مراتب بصورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در این راستا اکیپی ویژه از ماموران کار آزموده در مدتی کوتاه سرنخ هایی از عامل توزیع چک پول های تقلبی بدست آوردند و با کمک ماموران کلانتری ۲۲ ظفر متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ شیرزادی عنوان کرد: در بازرسی از محل اختفاء متهم تعداد ۲۲ فقره چک پول تقلبی ۵۰۰ هزار ریالی توسط ماموران کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه، تلاش های پلیس این شهرستان در خصوص دستگیری سایر افراد احتمالی مرتبط با متهم ادامه دارد، گفت: در این رابطه پرونده ای تشکیل و متهم نیز جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

**آموزش همگانی محوری کلیدی در مبارزه با مواد مخدر

فرماندهی انتظامی شهرستان گیلانغرب با بیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر از معضلات اصلی جامعه است، گفت: آموزش و عزم همگانی، محورهای کلیدی در مبارزه با مواد مخدر محسوب می شوند.

سرهنگ "محسن ویسی " در جلسه  شواری مبارزه با مواد مخدر شهرستان که با حضور دستگاه های دولتی در فرمانداری گیلانغرب برگزار شد، به تبیین آسیب ها اعتیاد به مواد مخدر پرداخت و افزود: مبارزه با این آسیب اجتماعی، در اولویت مأموریت های نیروی انتظامی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه اعتیاد به موادمخدر سرمنشاء بسیاری از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی است، تصریح کرد: خانواده ها نقش بسزایی در پیشگیری از این معضل اجتماعی دارند.

این مقام انتظامی بر شناخت علمی روش های مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد تاکید کرد و گفت: آگاهی عموم مردم به ویژه نوجوانان و جوانان از تأثیر موادمخدر و روانگردان ها بر جسم و روح انسان می تواند باعث کاهش ابتلا به مصرف موادمخدر شود.

فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب ترویج فرهنگ مصرف موادمخدر در جامعه را از توطئه های استعمارگران و دشمنان انقلاب اسلامی برای تضعیف بنیان خانواده ها دانست و خاطرنشان کرد: دشمن از هر حربه ای برای نابودی نسل جوان ایران بهره می گیرد و گسترش مصرف مواد مخدر بویژه نوع صنعتی آن را بهترین راه برای این کار می داند.

سرهنگ ویسی با بیان اینکه تغییر گرایش نوع مصرف موادمخدر از سنتی به صنعتی تهدیدی بسیار جدی برای جامعه است، افزود: افزایش آگاهی عمومی و توسعه آموزش های همگانی بهترین راه مقابله با آسیب ها و تهدیدها است.

*؟پلمپ ۲۷ واحد صنفی متخلف در اسلام آبادغرب

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از پلمپ ۲۷ واحد صنفی متخلف در ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "بهروز سرتیپ نیا" گفت: در راستای تامین نظم و امنیت، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و بازدید از صنوف در ۴۸ ساعت گذشته به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این طرح ضمن بازدید و کنترل محسوس و غیر محسوس از واحدهای صنفی در رسته های مختلف به تعداد ۱۶ نفر از متصدیان صنوف تذکر شفاهی داده، برای ۹ واحد صنفی اخطاریه پلمپ صادر و از ۱۸ متصدی واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن ضوابط انتظامی و صنفی تعهدات لازم اخذ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به اینکه ۲۷ واحد صنفی متخلف پلمپ شدند، اظهارداشت: شهروندان در صورت مشاهده هر فعالیت غیر قانونی توسط افراد متخلف، موضوع را با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند تا نسبت به برخورد قانونی با آنان در سریعترین زمان ممکن اقدام شود.

**سرعت غیر مجاز جان راننده سمند را گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین گفت: روز گذشته یک دستگاه خودرو سمند در بخش بیستون به دلیل سرعت غیر مجاز واژگون شد و راننده آن جان خود را از دست داد.

سرهنگ "همتعلی شکری" اظهارداشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد تصادف فوتی در بخش بیستون بلافاصله ماموران پاسگاه بیستون در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد که یک دستگاه سواری سمند به علت تخطی از سرعت مطمئنه از جاده خارج و واژگون شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین با بیان اینکه راننده خودرو به علت شدت ضربه وارده در دم جان خود را از دست داد، عنوان کرد: خودرو جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شده است.

سرهنگ شکری از رانندگان خواست که در هنگام رانندگی سرعت مطمئنه را رعایت و از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار