دغدغه رسانه های استان چیزی نیست جز رشد و توسعه و بالندگی این خطه مهم ایران عزیز. این امر اتفاق نخواهد افتاد جز با وحدت در عمل. هرچند وحدت در اندیشه و تفکر شاید به این راحتی ها حاصل نگردد و در حد یک شعار باقی بماند اما به هر ترتیب وحدت در عمل با شرط معیار قرار دادن منافع استان امری ممکن و علی القاعده الزامی است.
کد خبر: ۳۶۶۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹ 24 January 2017
به گزارش سرویس اجتماعی تابناک تبریز، دغدغه رسانه های استان چیزی نیست جز رشد و توسعه و بالندگی این خطه مهم ایران عزیز. این امر اتفاق نخواهد افتاد جز با وحدت در عمل. هرچند وحدت در اندیشه  و تفکر شاید به این راحتی ها حاصل نگردد و در حد یک شعار باقی بماند اما به هر ترتیب وحدت در عمل با شرط معیار قرار دادن منافع استان امری ممکن و علی القاعده الزامی است.
خبر انتخاب استاندار آذربیجان شرقی ، اسماعیل جبارزاده در حالی منتشر گردید که هیچ کدام از نمایندگان مجلس واکنشی به این خبر بروز ندادند.جالب اینجاست نمایندگانی که به واسطه حمایت های معنوی دولت وارد مجلس شدند نیز در این عرصه غایب بودند. 

رحمانی فضلی، وزیر کشور در نامه‌ای به معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی را به عنوان نماینده استانداران برای عضویت در شورای عالی اداری معرفی می کند.
شورای عالی اداری شورایی فرابخشی است که طرح‌های اصلاحی نظام اداری و اجرایی کشور را که توسط دستگاه‌های اجرایی و اعضای شورا ارایه می‌شود را بررسی و تصویب می‌کند.

اصلاح ساختار تشکیلات دستگاه‌های اداری، اصلاح روش‌ها و سیستم‌ها به منظور افزایش رضایت مراجعان و کاهش هزینه‌های اداری و تصویب طرح‌های لازم برای ارتقای بهره‌وری و کارآیی نیروی انسانی در دستگاه‌های اداری از وظایف دیگر این شوراست.

ریاست این شورا بر عهده رییس جمهور و دبیر آن معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور است. انتصابی که با فرض اهمیت رییس جمهور به آن، مجرای خوبی برای اثرگذاری بر امورات جاری و نیز نهادهای اجرائی کشور است.
در این مواقف است که وحدت در عمل خود را نشان می دهد. متاسفانه در استان ما سالیان درازی است که فرهنگ مشارکت برای اصلاح امور علیرغم اختلاف نظر فراموش شده است. استاندار آذربایجان شرقی از هر صنف و گروه سیاسی باشد عالی ترنی مجری اراده های دولت است. چه بسا حضور استاندار ما در عالی ترین مراتب تصمیم سازی و یا تصمیم گیری نوعی امتیاز مهم و یا فرصت مناسب برای رشد استان باشد و این مساله نباید تحت تاثیر حب و بغض های سیاسی و گروهی قرار گیرد. بسیار مناسب است که نمایندگان مجلس ، مسئولین قضائی و نیز مسئولین لشکری با غنیمت دانتسن این فرصت ها تلاشهای خود برای توسعه استان را وحدت بخشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار